luni, decembrie 11, 2023

Jurnal de Advent, ziua 11

 


Data : 11 dec. 2023, luni

Vremea  ...

E o vreme rece si noroasa,exact cum imi place mie, mai putin partea in care trebuie sa ies afara 😁 

 Simboluri din Calendarul de Advent

Ingerii

au jucat trei roluri importante in istoria Craciunului
1. Ingerul Gavriil a anuntat-o pe Maica Domnului ca a fost aleasa sa dea nastere lui Mesia (Luca 1:26)
2.Un inger al Domnului a venit la Iosif si i-a spus ca acest copil va fi unul special (Matei 1:20)
3.Un cor de ingeri a venit la pastori vestea buna a nasterii Mantuitorului.
Si noi trebuie sa mergem ca sa anuntam tuturor, cu bucurie, vestea buna

Şi deodată s-a văzut, împreună cu îngerul, mulţime de oaste cerească, lăudând pe Dumnezeu şi zicând: Slavă întru cei de sus lui Dumnezeu şi pe pământ pace, între oameni bunăvoire!
(Luca2:13-14)

Meniu

Micul dejun: budinca de chia si fulgi de ovaz, cu fructe de padure

Pranz : bors de cartofi, chiftelute de pui si legume cu garnitura de cartofi piure si salata de varza

Cina: lipie umpluta cu hummus si legume

 Sfantul Zilei

Sfântul Cuvios Daniil Stâlpnicul , Sfântul Cuvios Luca cel Nou

  Crafturi/ ce mai lucrez

saptamana trecuta am fost plecati si am inceput sa lucrez la un ,,proiect de masina", ceva care merge usor si nu necesita multa atentie .E un sal crosetat din fir ,,Angora active"de la yarn art, in culori de Craciun.


 Pe lista ,,de facut"

 nimic in mod special, treburile obisnuite din casa - gatit, spalat, curatenie 

 Ganduri de azi

am ratat vreo patru zile din calendar, ca am avut niste zile incarcate, cu multe drumuri, si am ajuns in fiecare seara tarziu acasa.Faptul ca am reluat blogul, bullet journalul, lucrul de mana, rugaciunile de acasa si de la biserica imi aduce multa bucurie si liniste.Pentru sarbatori nu ma agit,curatenie este facuta, meniul va fi simplu, de cadouri si de aprovizionare o sa ma ocup saptamana asta.

 Citesc, ascult, ma uit

citesc cartile cu marturii despre Cuviosul Gherontie de la Tismana. 

 


 Din aparatul foto

benzi decorative pentru bujo, cumparate din pepco, la un pret foarte bun





am aprins a doua lumanare de advent
ceaiul de azi


Va multumesc pentru vizita si pentru ganduri bune!

Irina

2 comentarii:

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.