sâmbătă, decembrie 02, 2023

Jurnal de Advent , ziua 2

 

 

Data : 2 dec. 2023, sambata

Vremea 

vremea.ido.ro

 

 Simboluri din Calendarul de Advent

 Acadeaua de Craciun  arata ca batul cu care pastorii isi aduc oile inapoi in turma. Iisus este Pastorul cel Bun care ne aduce inapoi la Dumnezeu.Dungile albe ne amintesc de  curatia lui Iisus, iar cele rosii- de sangele pe care l-a varsat pentru noi.
 Eu sunt păstorul cel bun. Păstorul cel bun îşi pune sufletul pentru oile sale.
Ioan 10: 11

 

Imagine similară

Meniu de post

Dezlegare la peste

Micul dejun: salata de icre, paine integrala,ceai

Pranz : bors de sfecla rosie, salata de ton cu ananas

Cina: cartofi dulci la cuptor, mix de legume si salata de varza

 Sfantul Zilei

azi se praznuieste un sfant pe care il indragesc foarte mult, Sf. Porfirie. Las un gand din invatatura lui, dar va recomandsacititi cartile lui sunt pline de dragoste si de har :

,,[Citeşte Sfânta Evanghelie,] căci cu adevărat în ea se găsesc o comoară şi cheia tuturor problemelor. Evanghelia este filosofia adevărată. Este filosofie izvorâtă din descoperirea dumnezeiască, adevărurile lui Dumnezeu, cum au fost ele păstrate de la început. Alte adevăruri nu mai există.

Trebuie să dobândim harul lui Dumnezeu cât mai repede cu putinţă. Fără harul Său, strădaniile noastre nu vor rodi şi nu vom intra în Rai. Iar Dumnezeu ne dă harul atunci când suntem smeriţi.

Ce este lupta duhovnicească? Ei bine, sufletul este o grădină împărţită în două: într-o parte sunt plantaţi mărăcini, în cealaltă, flori. Mai avem şi o pompă de apă cu două robinete şi două şanţuri de scurgere. Unul duce apa la mărăcini, celălalt la flori. Intotdeauna pot alege ce robinet să deschid. Las mărăcinii fără apă şi ei se usucă, ud florile, şi ele cresc şi înfloresc.

Când Hristos vine şi se sălăşluieşte în suflet, pier toate problemele, împreună cu amăgirile şi grijile; tot atunci pleacă şi păcatul.,,

 

  Crafturi

fetele au facut decoratiuni cu margelute Pyssla de la Ikea

 Pe lista ,,de facut"

  • facem bradul
  • sterg geamurile
  • aduc florile in casa, la cald

 Ganduri de azi

Azi am trebaluit toata ziua, am facut curat in terasa ca sa pot pune bradul.Am sters geamurile, am dus florile in casa, am impodobit bradul.Pe la 5 era gata si treaba, eram gata si eu 😁.Am stat un pic, am mancat ceva, si am tras o fuga la prietena mea, N., care sta aproape de mine, s-a mutat si ea anul trecut.Sambata mai facem cate o ,,sezatoare,, impreuna, eu tricotez sau crosetez, ea coase, si stam la un ceai si la taclale.

 Citesc, ascult, ma uit

Evanghelia dupa Luca, cap 2 

M-am uitat la My fair Lady pe SkyShow, foarte dragut, mi-am amintit cu ce placere ma uitam la el in copilarie. Audrey Hepburn e superba.

My Fair Lady


 Din aparatul foto


Va multumesc pentru vizita si va doresc o seara frumoasa!

Irina

9 comentarii:

  1. Ce grozav e să ai un prieten suficient de aproape să poți fugi un pic până la el, îmi lipsește asta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, chiar e binecuvantare.Ea a fost plecata din tara pentru multi ani si mi-a lipsit f mult

      Ștergere
  2. Este chiar frumos sa ai o prietena aproape de tine cu care sa poti discuta despre orice. Te face sa te simti mai bine si sa uiti de problemele tale. As fi vrut si eu sa am o prietena aproape dar toate prietenele mele sunt plecate din oras, s-au mutat de multi ani. Mi-a ramas doar sa vb cu ele la telefon.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e foarte greu, ca femeie, sa nu ai prietene.Avem nevoie de acest univers feminin apropiat.

      Ștergere
  3. E tare bine cand ai o prietena asa apropiata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa este.Multumesc lui Dumnezeu, ma bucur de prieteni buni, oameni minunati

      Ștergere
  4. Azi,greu cu prietenele,mai ales de cînd a început pandemia!totul sa schimbat...și prietenia(la mine)


    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.