vineri, decembrie 01, 2023

Bine ai venit,decembrie!Organizare si intentii



1 Decembrie, dam startul Sarbatorilor de Iarna!urmeaza luna magica a Craciunului, cu luminite, colinde, bunatati, daruri si multa iubire!Sa ne bucuram, zic!😁

Incepem azi cu sarbatorirea Zilei Nationale, va urez La multi ani! cu nadejdea ca lucrurile vor fi mai bune si pentru noi , romanii, in viitor.Sa fim mai buni, mai ingaduitori si mai generosi unii fata de altii, si poate asa  se vor schimba multe.

Sa speram ca vom avea o luna minunata, cu zapada ca pe vremuri, si cu seri linistite la o cana de ceai😊


SARBATORILE LUNII

2 Sf. Cuvios Porfirie Kafsokalivitul
 
6 Sf. Nicolae

12 Sf. Spiridon

13 Sf. Otilia 

25 Nasterea Domnului

27 Sf. Stefan


DUMINICILE LUNII

3 Pilda talantilor

10 Tamaduirea femeii garbove

17  Pilda celor poftiti la cina

24 Duminica dinaintea Nasterii Mantuitorului

31 Duminica dupa Nasterea Mantuitorului - fuga in Egipt 
 



PLANURILE LUNII

 ♥ sa ma ocup mai mult de lucrurile pentru suflet si de familia mea draga

 ♥ scriu zilnic pe blog in Jurnalul de Advent

 ♥   fac bilantul anului 2023 si planuri pentru 2024

♥  imi aleg cuvantul anului 2024
 
♥  facem fursecuri de Sf. Nicolae si de Craciun
 
♥  facem crafturi de Craciun si  cantam colinde
 
♥ ne uitam la filme de Craciun
 
♥ scriem scrisori pentru Mos Craciun

♥  fac un calendar de Advent cu carti
 
♥  imi pregatesc noul bullet journal 
 
♥ sarbatorim solstitiul de iarna (21 decembrie) 

♥ sarbatorim Anul Nou

 
CULORILE LUNII

♥ culori de Craciun
 
 
CUVANTUL LUNII
 
bucurie:
Sentiment de mulțumire vie, de satisfacție sufletească


MOTIVATIA/CITATUL LUNII 

 


 
Craciunul : un timp al amintirilor, al iubirii, al generozitatii, al credintei, al recunostintei, al simplitatii, al magiei, al pacii

 

 LISTA CU ACTIVITATI DE DECEMBRIE :)

 


 
Voi ce planuri aveti pentru decembrie? :)


5 comentarii:

  1. Bine ai revenit!
    La multi ani !
    O lună liniștită să ai!
    Chiar îți citeam postările vechi din anii trecuți scrie in aceasta luna!
    Și eu fac anul ăsta un calendar de Advent cu fetele !
    Am de gând să îmi planific luna aceasta așa cum trebuie fără să mă mai stresez cu meniul, curățenia etc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragă Irina, să fii sănătoasă și să duci la bun sfârșit tot ce ți-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit! Abia astept sa te citesc in jurnalul de advent! O luna cu multa liniste sufletească si multă bucurie sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, Irina, ce placere sa te recitesc! Imi pare rau ca nu ai gasit starea necesara sa ne scrii mai des in ultimul timp dar iata ca luna Decembrie te poarta in magia ei si ne vei incanta zilnic! Imi place foarte mult stilul tau de a scrie, si crede-ma, ca ne ajuta sa vedem frumusetea cuvintelor tale! Te pup si un Decembrie MAGIC!

    RăspundețiȘtergere
  5. Irina, si eu imi doresc sa fie multa zapada. Abia astept sa intru in concediu si sa ma bucur in liniste de aceasta luna.
    La sarbatorile lunii eu o adaug si pe Sfanta Filofteia, o sfanta tare draga sufletului meu.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.