joi, noiembrie 30, 2023

Jurnalul saptamanii {s. 48 /52} si blog 365 #334

 

pinterest.com


bine v-am regasit, sper ca toata lumea e bine, sanatoasa si bucuroasa!😊
La multi ani binecuvantati celor care poarta numele Sf. Apostol Andrei, pe care cu bucurie il praznuim astazi!

Revin cu drag pe blog, multumesc tuturor celor care mi-au transmis un gand bun,  o rugaciune, cu siguranta Dumnezeu nu trece nimic cu vederea si mi-a trimis lumina in perioada intunecata prin care am trecut.
Azi e ultima zi de toamna, va vine sa credeti? Maine incepe iarna si ultima luna din 2023. Ne apropiem de sfarsitul acestui an care a fost unul provocator ,  ca sa ma exprim in mod pozitiv 😁, si inca nu s-a terminat.Daaar refuz sa ma las doborata de stres, frici si ganduri rele, mai bine dau slava lui Dumnezeu pentru binefacerile Lui.

,,Nu mai scormoniţi lucrurile atâta! Când vă spune gândul că nu-i chip să vă îndreptaţi şi vă topiţi de întristare, trebuie să vă faceţi cumva singure curaj: „Slavă Ţie, Dumnezeule, astăzi sunt mai bine decât ieri! Slavă Ţie, Dumnezeule de mii de ori!…”. Deşi pare falsă această încurajare, înlăuntrul ei însă ascunde o mare putere: nădejdea în Dumnezeu. Nădejdea în Dumnezeu este pârghia care răstoarnă deznădejdea, slobozeşte sufletul de întristare şi de nelinişte şi întăreşte încet-încet puterile duhovniceşti cu vioiciunea dumnezeiască pe care o dă.
Doxologia le sfinţeşte pe toate. Prin doxologie omul se topeşte de recunoştinţă, înnebuneşte în sensul cel bun, toate devin sărbătoare pentru el. Iar când omul Îi mulţumeşte lui Dumnezeu, chiar şi pentru cele puţine, vine apoi binecuvântarea lui Dumnezeu atât de îmbelşugată, încât nu o poate suporta. Atunci nici diavolul nu mai poate sta acolo, ci pleacă.,,

Extras din Patimi și virtuți – Cuviosul Paisie Aghioritul, Editura Evanghelismos


 PENTRU ASTAZI...
27 nov. - 3 dec. 2023

♥ VREMEA...

a fost rece saptamana aceasta, noaptea au fost temperaturi sub 0 grade. Saptamana trecuta, pe 25 nov., am avut parte de prima ninsoare pe anul acesta, si a fost absolut minunat!Mi-e dor de o iarna  adevarata, cu zapada si cu viscol.N-am avut parte de asa ceva de multa vreme.


♥ MA GANDESC ... 

sa incep pregatirile pentru luna decembrie si pentru sarbatori.Imi doresc sa petrecem mai mult timp in familie, sa ne bucuram mai mult de prezent si de ceea ce avem acum, fara planuri elaborate, fara stres.Vreau sa cultiv ganduri optimiste despre viitor, sa nu primesc decat amintirile placute si binecuvantarile pe care le-am primit de-a lungul vietii de la Dumnezeu, sa merg mai des la biserica, sa fac plimbari prin natura, sa ascult muzica buna, sa citesc, sa tricotez si sa cos.

 ♥ CE MAI GATESC... 

fiindca a venit frigul simt nevoia de mai multa mancare gatita, calda, si pe langa ea pun tot felul de garnituri de salate de cruditati, la care adaug mix de seminte.Pe langa asta multe fructe, cereale cu lapte de cocos, budinca de chia in tot felul de combinatii.Am inceput o cura de suc de sfecla rosie cu morcov, mar si varza , imi fac zilnic cate un pahar de 250 ml. O prietena mi-a imprumutat un aparat de stors fructe si legume cu melc, il ador pur si simplu, fiindca preseaza ingredientele sucului si acesta iese concentrat si foarte gustos.Bonus, aparatul nu face asa mult zgomot si e usor de curatat. Strang bani sa imi cumpar si eu unul de la Biovita , imi plac foarte mult produsele lor



 
 CE MAI MESTERESC/CREEZ..
 
vreau sa lucrez la paturica celor 365 de promisiuni tricotate, pe care am inceput-o in ianuarie.Din pacate nu am lucrat la ea de foarte multa vreme, am o multime de proiecte incepute si neterminate, poate imi fac ceva avant sa intru in ele 😀
 

 

♥ SUNT RECUNOSCATOARE PENTRU...

ca  simt bucuria de a scrie din nou pe blog , de  a avea lumina in gand si nadejde in suflet.

 ♥ CITESC...

vreau sa recitesc scrierile Sf. Paisie Aghioritul, fiindca sunt asa de mangaietoare si incurajatoare.
 

 
♥ MA UIT LA...   

filme de Craciun pe Diva.

 PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE ...

sa ma bucur de fiecare zi, cu multumire si recunostinta, si sa traiesc in prezent 😊
 

 

 ♥SPER SI VREAU

sa avem o mini-vacanta de 1 Decembrie linistita si cu bucurie.


 ABIA ASTEPT SA ...
 
pregatesc casa pentru Craciun 🎅.Deja am scos canile cu specific 😁, mai avem de impodobit bradul si de pus scena Nasterii Domnului.

De maine vreau sa incep un Jurnal de Advent aici, pe blog, cum am avut si in 2021. Detalii in postarea de maine 😁





  UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...


 
  Voi ce ati mai facut ?


9 comentarii:

  1. Hmmm jurnal de advent, era să zic vreau și eu, dar cred că oricum am prea multe chestii cu care jonglez deja. Abia aștept să îl citesc pe al tău însă :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun venit, Irina! Forte proaspete și inspirație pentru tot ce creezi aici!
    Santate și îndeplinirea dorințelor inimii tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsele de la Biovita sunt și preferatele mele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daa, sunt fff bune, eu am aparatul de facut lapte vegetal, are vreo 4-5 ani deja, si sunt fff multumita de el

      Ștergere
  4. Ma bucur ca ai revenit! Postarile tale sunt datatoare de bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce m-a bucurat postarea ta pe blog!
    Cu toate că te urmăresc și pe celelalte "canale" totuși se vede că de aici am plecat acu' mai bine de 13 ani in "prietenia virtuala"cu tine!
    Sănătate și bucurii!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.