joi, noiembrie 13, 2008

Carti de Craciun pentru copii


Nici nu-mi vine sa cred cat de repede trece timpul, maine deja incepe Postul Craciunului, si fara sa ne dam seama gata si anul.
In postul acesta mi-am planificat sa fac mai multe lucruri care sa ne ajute sa petrecem in mod placut si ziditor aceasta perioada.
In primul rand as vrea sa fac un calendar ortodox de advent (adventul reprezinta perioada de post), deja am adunat ceva materiale, dar voi vorbi despre asta mai pe larg intr-o postare viitoare. Apoi vom face coronita de advent, despre care am spus cate ceva si aici.


Referitor la lecturile pentru Ilinca, m-am gandit sa adun toate cartile in legatura cu sarbatoarea de Craciun intr-un cosulet, si sa le citim de-a lungul postului. Iata si cateva recomandari :

"Povestea Sfantului Nicolae", Pro Editura


" Primul Craciun", de Paul L. Maier , Pro Editura


"Hristos se naste " de Vesna Belcevici, ed. Predania (detalii si aici)
"Cum si-au petrecut jucariile Craciunul " , de Dugald Steer, ed. Curtea Veche


" Craciunul cu Norocel" de Caroline Repchuck, ed. Curtea Veche


"Bradutul de Craciun" de K. Smith, ed. Crisan
"Povestiri de Craciun" de T. Wolf, ed. Crisan

"Craciunul soricelului Chit" de A. Baker , ed. Rao


"Paddington si surpriza de Craciun" de M. Bond, ed. Rao


Va doresc un post binecuvantat!

Irina



3 comentarii:

  1. Irina,tu cum faci cu activitatile Ilincai?M-am uitat pe site-ul recomandat de tine,au activitati foarte interesante;in fiecare zi faci o activitate?
    Cartile despre Craciun sunt foarte frumoase;cateva am si comandat,restul sper sa i le fac cadou de Sf.Nicolae;multumesc de ideei!Din nou esti pe faza ca de obicei!Ne arati si noua coronita voastra?

    RăspundețiȘtergere
  2. da, in fiecare zi facem cate ceva, o sa pun si fotografii.Deocamdata n-am aparatul, abia saptamana viitoare il aduce sotul acasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos di bine documentat! felicitari, Irina! Mi-ai facut pofta de a pregati Craciunul acesta cat mai frumos! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.