duminică, ianuarie 26, 2020

Jurnalul saptamanii { 2020 : s. 4 /53 }



♥ PENTRU SAPTAMANA...
  • 4 din 53
  • 20 - 26 ianuarie 2020 

  ♥ VREMEA...
in continuare cald si seceta.Azi parca a fost o zi de primavara, asa era de frumos afara.



♥ MA GANDESC ...
 cum sa ma organizez ca sa  stam mai mult la aer si sa facem mai multa miscare.Mi-as dori sa ma apuc de alergat, mai ales ca e asa de frumos afara, dar sunt foarte  lenesaaaa....


 ♥ SUNT RECUNOSCATOARE PENTRU...
medicamente si medici.Avem gripa  in familie, dar ma bucur ca exista tratament care sa ajute si nu trebuie sa ne tratam cu coaja de copac sau ceva :)).


 ♥ UNUL DIN LUCRURILE MELE PREFERATE...
rufele proaspat spalate si uscate afara


pinterest.com


♥ CE MAI MESTERESC/CREEZ...
aproape ca  n-am lucrat deloc la sosete :(((. Otilia a fost foarte bolnava, acum Ale, n-am avut deloc dispozitie sa lucrez ceva


 ♥ CITESC/MA UIT/ASCULT..
din Biblie, ma straduiesc sa ma tin de programul stabilit.Am inceput ,,Femeia Imparatiei,, de Tonny Evans.



 ♥ UN CITAT PREFERAT...





  ♥ PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE...

nimic in special.Rutina obisnuita.


  ♥ O FOTOGRAFIE/MAI MULTE DE SAPTAMANA ASTA ...

...un apus frumos...



...progres la sosete...


...cer senin...



...un copil creativ :))...




...zambile de la Lidl...


....stiloul meu preferat... :)



Va doresc o seara minunata si multumesc pentru vizita!
Irina


!Iti mulțumesc ca vizitezi Dulce Casa!Daca ti-a placut acest articol poti il poti impartasi altora folosind butoanele de mai jos :). Deasemenea, poti vizita si aprecia pagina de Facebook sau pe cea de Instagram a blogului.

13 comentarii:

  1. Mulțumim Irina, deși ești o persoană foarte ocupata este de admirat că găsești timp și pentru cele sufletești, ai toată stima și aprecierea mea !

    RăspundețiȘtergere
  2. De mult mă gândesc să ma apuc de alergat dar genunchii mei se opun, ma multumesc cu exercitii care nu pun presiune pe ei și câte o urcare pe munte
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din fericire genunchii mei sunt ok, comoditatea mea se opune :)).O urcare pe munte mi- ar place si mie :)

      Ștergere
  3. Ce faine sunt markerele tale de la sosetute! De stilou, de tastatura roz din cealalta postare nici nu mai zic. :)
    Cand nu reusesc sa ma adun, cand totul e un haos intru la tine si pe loc ma ia o pofta nebuna de organizare, de tricotat, de citit. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le- am primit de la Ghemuletul incalcit, la calendarul din fire, de Craciun.N- am apucat sa scriu despre asta.Tastatura e de la miniso,cadou de la sotul meu :).Are si mouse roz:)).

      Ștergere
    2. Fix tastatura roz am remarcat-o și eu în postarea anterioara!😍 Dar am zis că mi se pare mie sau că se reflectă lumina roz din alta parte 😁

      Ștergere
    3. nu ti se pare,chiar e roz 😁.Si are butoanele rotunde, zici ca apesi pe bombonele 😁

      Ștergere
  4. Mor de drag cand vad atâta roz!!
    Însănătoșire grabnică!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mda, eu am ochit stiloul de la prima citire. Acum tot la el m-am oprit. :))

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.