duminică, martie 14, 2021

Momente zilnice (ziua 73/365)

 

♥♥ Azi ♥♥   

duminica , 14.03.2021

♥♥ Vremea ♥♥ 

afara a fost minunaaat, soarele a stralucit toata ziua, au fost 14 grade

♥♥ Cum ma simt in aceasta dimineata ♥♥ 

Ne-am trezit cam tarziu si n-am avut timp sa-mi beau cafeaua, m-am imbracat repede si am plecat, ca sa ajung la biserica.

♥♥ Planuri, ganduri ♥♥

  • Sa ascult Vecernia Iertarii
  • sa ma bucur de aer , de soare, de afara

♥♥ Meniul de azi ♥♥

Dimineata -

Pranz - legume la tava (cartofi, morcovi, brocoli, conopida), chiftelute suedeze, batoane de peste, salata de cruditati, sos de iaurt; tarta cu branza

Cina  - chifle cu unt si branza, ceai


♥♥ Cartile de pe noptiera ♥♥

Biblia, cartea parintelui Mihalache si ceva de Louise Hay. Ascult conferinta „Viata crestina în Postul Mare. Convalescenta fiintei” - Diacon Sorin Mihalache

 ♥♥ De facut prin casa ♥♥  

azi e duminica, asa ca am gradinarit putin - am mai ciupit cu foarfeca la gardul viu, am curatat gradinuta de frunze si buruieni, am plantat cativa bulbi.

 ♥♥ Ca sa ma relaxez, o sa ♥♥ 

imi beau cafeaua si o sa mananc o prajitura afara la soaree .Si o sa gradinaresc

♥♥ Un citat inspirational, un verset din Biblie sau o cerere de rugaciune ♥♥


Voi cum v-ati petrecut ziua? :)





Niciun comentariu: