joi, martie 13, 2008

Salam de biscuiti




Salamul de biscuiti e una din prajiturile mele preferate de post. Se face destul de repede, arata bine si e foarte gustos.


Pentru preparare e nevoie de:

  • 500 g rahat maruntit (se taie marunt cu cutitul sau se toaca la robot cu un pic de apa)
  • 800 g biscuiti "popular"- o parte se fac bucatele, restul se dau prin masina de macinat nuca, sau la robot(sa fie ca o faina)
  • 250 g nuca bucatele mici, sau macinata(un pic rumenita la cuptor)
  • 1 pachet margarina
  • 2 linguri unt de arahide(se poate si fara, dar mie imi place gustul)
  • 2 fiole esenta de rom
  • 3-4 linguri cacao


Rahatul maruntit se pune pe foc mic cu apa cat sa-l acopere, si se amesteca incontinuu, pana se topeste si rezulta un sirop gros.

Se da deoparte si se adauga pachetul de margarina.Se amesteca pana se topeste.

Se incorporeaza restul ingredientelor( se lasa o mana-doua de biscuiti macinati deoparte). Pe folie de aluminiu se presara biscuitii macinati si se aseaza crema. Se ruleaza si se da la frigider.

Irina

Photobucket


2 comentarii:

  1. Irina, ti-am rasfoit zilele astea retetele de post :) ...si desi imi plac toate foarte mult, m-am oprit la salamul asta de biscuiti cu unt de arahide, care mi-a satisfacut curiozitatea (e prima oara ever cand mananc salam de biscuiti cu peanut-butter)...si gustul la maxim!
    E nemaipomenit de bun :) ...asa ca mii de multumiri!
    ...si pupici! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Laura, ma bucur ca ti-a placut, si ti-a iesit nemaipomenit, ca de obicei ( am vazut pozele :) ).

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.