duminică, decembrie 14, 2008

"Hristos se naste" - carte tridimensionala

Anca (blogul Viata la tara) a anuntat aparitia acestei carti zilele trecute, si azi am avut bucuria sa o gasesc la pangarul de la "Radu Voda". Nu este scumpa (13 ron), iar grafica este excelenta.



Cartea contine cateva poezioare foarte frumoase , precum si cateva sugestii legate de folosirea ei.




Ilinca a desprins singura piesele, iar asamblarea am facut-o impreuna, fiindca necesita un pic de indemanare, si nu reusea singura. Dar cred ca un copilas de 6-7 ani s-ar descurca fara ajutor.



Dupa ce am terminat am citit cateva din poeziile de la inceput, si a ramas ca maine sa ne jucam mai mult cu ea (vom cauta in Sf. Scriptura replicile fiecarui "personaj").


Ilincai i-a placut foarte mult si cealalta carte despre Nasterea Domnului, aparuta tot la "Predania", pe care o avem de anul trecut.



Irina


5 comentarii:

  1. superba carticica! Imi vine sa o cumpar pt mine, ca nectaria e prea mica si sigur ar face-o praf :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba. Am sa caut si eu carticica zilele astea. Si pe cea pe care o prefera Ilinca. Chiar ma gandeam sa aduca Mos Craciun si astfel de carti. Ca pe lista de cadouri aveam anul acesta A doua carte a lui Apolodor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aceste carti prind foarte bine in ultimul timp,Irina are dreptate!

    http://gingasia.blogspot.com/2008/12/crile-interactive-au-devenit-cele-mai.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Thanks, Mimi, it was fun :)

    Raluca, poti s-o cumperi si s-o pastrezi pentru cand va fi mai mare

    Noros, sa stii ca este o carticica si despre Invierea Domului, foarte frumoasa, tot de la ed. Predania.

    Gingasica, imi mai plac si cele cu cd, Ilinca pune povestea si se uita in carte.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.