sâmbătă, aprilie 11, 2009

...

Saptamana asta am fost plecata de acasa patru zile. E prima oara in cinci ani cand plec fara copii, si trebuie sa recunosc ca mi-a prins foarte bine. M-am odihnit nu neaparat fizic, ci mental, am avut un pic de timp in care nu m-a tras nici un copil de maneca Photobucket. Acum o iau de la capat cu forte noi :)). N-am facut curatenie de Pasti, de azi incolo incep.
Vreau neaparat sa imi aranjez balconul. Pe unde am fost toate balcoanele erau transformate in mici terase pline de flori si verdeata, nu in depozit Photobucket
Sa vad ce reusesc sa fac din tot ce mi-am propus.

2 comentarii:

  1. Sa ai spor in toate! .. si nu stiu de ce zici ca balconul tau arata a depozit ca doar am vazut cu totii ce plante frumoase ai!
    Astazi incep si eu curatenia. Ma pregateam sa inchid calculatorul si sa trec la treaba cand am vazut ca ai postat ceva nou. Nu am avut timp sa intru prea mult pe net in ultimele doua saptamani dar am simtit absenta ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor in toate.
    Balcoanele inflorite sunt absolut suuuperbe...

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.