sâmbătă, septembrie 19, 2009

Poveste cu o barza

simpaatiic...sa va uitati neaparat :))



5 comentarii:

  1. Food For Depression commented on Poveste cu o barza - Dulce Casă:

    Splendid!! Nu numai ca am ras, dar spre final mi-au dat si lacrimile :) O excelenta sinteza a vietii, unora ne e mai simplu, altora mai greu, nu putem decat sa ne acceptam karma :):)

    RăspundețiȘtergere
  2. Face parte din prima parte a fimului UP- deasupra tuturor, primul film 3 D pe care l-am vazut cu fiica-mea. La primul efect special, cu I-ul de la PIXAR care se rotea prin aer si venea spre noi, s-a speriat si a cazut de pe scaun. Dar dupa aceea a ras si i-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mihaela, am vazut filmul Up, dar nu era nimic cu berze in el

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelent! Mariutei ii place la nebunie!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.