sâmbătă, ianuarie 29, 2011

Sâmbăta roz


Am găsit pe un blog o provocare ce mi-a plăcut - în fiecare sâmbătă să postezi imagini cu ceva roz care îți place. Nu trebuie neapărat ca rozul să fie printre culorile tale preferate. Imaginile pot fi din natură, din călătorii, ceva ce ai lucrat manual, sau obiecte pe care le ai în casă.
Eu am început să îndrăgesc rozul tot mai mult, deși altădată nu se număra printre preferințele mele- și am o grămadă de idei roz în cap :)), pe care o să încerc să le postez în fiecare sâmbătă. Dacă participați la Sâmbăta Roz lăsați un link la comentarii, ca să fiți vizitate.

Cum astăzi a fost o zi destul de mohorâtă, lumânărica mea roz pal a încălzit atmosfera. Am găsit-o în Hornbach, la standul cu reduceri. Era împachetată într-o cutiuță de carton, în care mă gândesc să depozitez nasturi, sau poate andrele.


 Cum patchorkul mă tentează foarte mult, dar deocamdată nu mă pricep la asta, m-am gândit să-mi fac niște fețe de pernă decorative, din peticele roz și albe tricotate.


Îmi place grozav degradeul acesta roz, și lâna se lucrează destul de repede. Când merg cu Ilinca la balet iau lucrul cu mine și tricotez.


Așa nu mă plictisesc, și fac ceva util și plăcut pentru casa noastră.


Dacă doriți să vedeți și postările altor participanți la Sâmbăta Roz, intrați aici .


Va multumesc pentru vizita, si va doresc o sambata roz !


Irina



8 comentarii:

  1. O idee foarte faioasa si frumos colorata ca de altfel; si pozele tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Love the pink knitting. It is one of my favorite colors to knit with.

    RăspundețiȘtergere
  3. How beautiful! I want to learn to crochet and knit so bad!
    -April

    RăspundețiȘtergere
  4. Adriana, multumesc, ma bucur ca-ti place. Poate descoperi si tu ceva roz sambata viitoare :))

    Genie,thanks for the visit!pink is a beautiful colour, indeed.

    April,I hope to learn to crochet and knit soon, it is very easy.

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunate imagini, minunata aceasta postare ca de-altfel toate postarile tale.
    Am preluat si eu Sambata Roz :)
    http://decoady.blogspot.com/2012/01/sambata-roz.html

    Calde imbratisari si o Sambata Roz iti doresc draga Irina

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine te-am gasit! Ti-am descoperit blogul astazi cautand modele de paturici. Pot sa spun ca a fost dragoste la prima vedere. Ai un blog frumos, colorat si cald. Imi plac postarile tale (si le citesc de doar 10-15 min :d) Si eu m-am apucat de crosetat in iarna care tocmai a trecut! Imi plac combinatiile tale de culori! Esti iscusita! Sa-ti dea Dumnezeu putere sa imbini frumos si de acum inainte casa, copiii, pasiunile si restul. O intrebare as avea si eu: de unde iti cumperi sculurile si cu ce obisnuiesti sa lucrezi mai mult (ma refer la fir: mohair, acril etc)? Iti multumesc frumos! Numai bine! Alina-Galati

    RăspundețiȘtergere
  7. Alina, ma bucur ca-ti place blogul meu, si multumesc de vizita!
    preferatele mele sunt lana, mohairul si bumbacul, dar folosesc si acril.Cumpar de la mercerie, sau de la magazine online.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.