joi, ianuarie 26, 2012

Si darul de blog merge spreee....

Buna seara! Cred ca toata lumea asteata cu nerabdare sa afle cine va primi darul, asa ca nu ma mai lungesc mult. Cu ajutorul random.org am aflat ca darul va pleca spre participantul cu nr. 44 (au fost 88 de participanti si 92 de comentarii- am luat in considertare doar pe cele care au postat pana pe 25 ianuarie inclusiv), adica spre Cristina.



Cristina, astept adresa ta pe mail! Va multumesc pentru participare, si va astept si luna viitoare la darul de blog!

Irina

9 comentarii:

Anonim spunea...

Multumim pentru aceste bucurii Irina.

Felicitari castigatoarei!
Poate data viitoare voi fi eu :)

Manuela

Anonim spunea...

Fericita castigatoare sa bea linistita ceaiul si sa se gandeasca si la noi.
Multumim, Irina!
valentina

cristina spunea...

Am castigat eu???? Nu pot sa cred! E prima oara in viata mea cand castig ceva! Sigur sunt eu???

Anonim spunea...

Bucura-te Cristina pentru darul primit,felicitari Irina pentru bucuria de a darui!
O zi binecuvantata!
Dana

corina spunea...

Cristina sa-l savurezi in tihna! :)

Irina ti-am trimis cateva meiluri pe mes.:)

adrianaTRU spunea...

felicitari castigatoarei...

cristina spunea...

va multumesc tuturor!

@irina_sweet_home spunea...

Manuela, nu se stie niciodata!

hihi, Cristina, da, tu esti! :))am primit adresa

Corina, am primit, multumesc!

Anonim spunea...

Felicitari!
La tine trebuia sa ajunga.
Si eu am castigat un premiu pe blogul Irinei asa ca stiu cata bucurie ai acum.:)
Sa-l folosesti cu drag!
Mihaela V.