sâmbătă, noiembrie 22, 2014

Jurnalul unei femei simple

 
Jurnalul a fost adus  in blogosfera romaneasca de Corcodusa.
  PENTRU ASTAZI... 
22 noiembrie 2014, sambata, ora 8.51

♥  Afara...
vreme de toamna tarzie- umeda, cenusie, rece.
 
Ma gandesc ...
ca am avut o saptamana dificila si obositoare, dar  tot raul spre bine.
 
 
Sunt recunoscatoare...
pentru zilele de lucru, fiindca ma fac sa le apreciez foarte mult pe cele de uichend :)).

Din bucatarie...
  azi se mananca peste si ma gandesc la niste crap prajit, cu o crusta crocanta de malai, cu mamaliguta si desigur usturooooi :)).
  Ce mai mesteresc/creez..
 trag tare sa termin esarfa, fiindca termenul de finalizare s-a prelungit pana marti.
 
Intentionez sa ...
citesc bloguri, sa tricotez si poate sa mergem la targul de carte Gaudeamus.

Citesc...
,,Lasa grijile, incepe sa traiesti"de D. Carnegie.

Sper...
sa-mi cumpar niste andrele faine si sa tricotez niste sosete cat mai curand.

Abia astept sa... 
decoram casa pentru sarbatori.Acum ii inteleg pe americani cu obsesia lor de a-si pune luminite pe exteriorul casei.E frumos sa vezi casele stralucind ca niste pomi de Craciun :). Cam asa :
 

Am invatat(invat) ...
ca in fiecare om exista dorinta de a fi iubit si apreciat.

Prin casa...
e curatenie si miroase frumos a scortisoara, de la uleiul aromat cumparat ieri.

Ma intreb...
ce s-ar intampla daca fiecare si-ar face treaba temeinic si corect in bucatica lui de Romanie. Atunci ar veni adevarata schimbare.

  Un citat preferat pentru azi...
 
 
Nu te ingrijora gandindu-te la ceea ce ai de pierdut, ci concentreaza-te pe ceea ce ai de castigat.


Unul din lucrurile mele preferate... 
crosete colorate
Cateva planuri pentru restul saptamanii...
sa schimb perdelele in dormitor si sa ma gandesc la ornamente pentru Sarbatori.

O fotografie de astazi...
un colt de bucatarie



8 comentarii:

  1. Ce dragute sunt recipientele? de unde le-ai luat?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le-am luat acum vreo 5 ani dintr-un magazin din Milano, erau la reducere. Mai am si cani, un platou pentru tort si un bol pentru salata. Pe urma am vazut si aici, acelasi stil, dar nu modelul asta(cred ca era acelasi producator) la un magazin din Bacau.

      Ștergere
  2. Da, chiar asa, foarte frumoase recipientele, si sigur fac din acel colt de bucatarie o bucurie!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt super recipientele! Si mie imi plac casele impodobite cu luminite albe:), uneori trec printr-un cartier de case doar ca sa ma uit la case. Irina, am vazut la tine intr-o postare de prin 2009 cred o esarfa cu roz si am incercat sa fac schema dar nu inteleg ce inseamna jeteu, am vazut ca tie iti iesea o gaura, mie mi se inmutesc ochii, dar nu se face gaura, oare nu fac eu bucla cum trebuie? Asa as vrea sa invat sa tricotez, dar am incercat si iar destramat, si iar incercat...si n-am reusit...(timp de cateva ore:)). Week-end cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. jeteul se face luand ata pe andrea.El trebuie sa fie urmat de o scadere undeva in model, altfel inmultesti. In engleza se cheama ''yarn over''.

      Ștergere
    2. Muuultumesc, ca as fi cautat pe net, dar nu stiam:* ce sa caut:)

      Ștergere
  4. Eu tot caut recipiente din alea dar cu model de lavanda. Inca n-am gasit ceva sa-mi fie de plac.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.