marți, februarie 03, 2015

Sosete pentru Teodora

Am terminat a doua pereche de sosetem, cea pentru Teodora. Am folosit fir ,,Hot Socks print" in nuante de roz, verde, portocaliu si lila. Culori primavaratece, care m-au dus cu gandul la florile delicate de zambila.


  
Am invatat cum se incheie sosetele in punct elastic, astfel incat marginea sa fie flexibila si sa se aseze frumos.


Pot spune ca mi-am facut mana deja :)), asa ca am trecut la treapta urmatoare : am inceput o pereche de sosete cu model dantelat pentru mine (in  sfarsit :))  ). Mai multe maine, la Yarn Along :).


 



Si nu uitati :
 o ora de tricotat pe zi tine psihiatrul la distanta :)


19 comentarii:

  1. Foarte frumoase sosetele... eu crosetez un poncho si am si pe andrele ceva...cred si eu ca orice lucru de mana tine psihiatrul la distanta.Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-e dor de crosetat, dar incerc sa nu mai incep prea multe, ca sa mai si termin din ele :))

      Ștergere
  2. Doamne cat de frumoase sunt, de unde pot invata si eu sa crosetez...am uitat ce m-a învățat bunica mea, Adriana

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de vesele si frumoase!!! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce combinatie frumoasa de culori au sosetele! Macar pentru a face sosete asa frumoase merita sa inveti sa tricotezi.Felicitari Irina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc!ma bucur ca-ti plac!

      Ștergere
    2. Irina, atunci când citesc de pe blogul tău simt o pace și o bucurie imensă . Mă faci să " cred " că trăiești într-o căsuță din povești :) . . . Te admir și vreau să ciesc fiecare postare a ta !

      Ștergere
    3. povestile vin totdeauna din sufletul nostru, nu dinafara :). Orice casa poate deveni o casuta de poveste cand pui dragoste si suflet in ceea ce ce faci!

      Ștergere
  5. Foarte frumoase, culorile sunt minunate, mi-ar placea si un sal sau o bluzita in culorile astea. Teodora e o fetita norocoasa. Sa le poarte cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte fain ti-au iesit, iar culorile sunt asa frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar sunt culori primavaratice si cat de frumos se aseaza pe picior...
    Abia astept s ale vad pe ale tale...dnatelate...cred ca vor iesi niste minunatii
    Spor sa ai draga irina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa iasa frumos si ale mele, abia astept sa le termin :)

      Ștergere
  8. Irina, hai da-mi si mie linkul de unde ai invatat modelul.. Poate poate.. :)
    Foarte frumoase sunt, felicitari, imi place varful ca nu e țuguiat ci cusut in linie. :)Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e cusut deloc varful, se incepe dublu, pe 2 andrele, alternand ochiurile. UIte aici primul tutorial

      https://www.youtube.com/watch?v=9-xwlUcIHMU

      Ștergere
  9. Ce frumoase sunt!!!eu una nu m-am saturat de sosete !:)sunt frumoase vesele si colorate!!!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.