duminică, ianuarie 19, 2020

Jurnalul saptamanii { 2020 : s. 3 /53 }





♥ PENTRU SAPTAMANA...
  • 3 din 53
  • 13 - 19 ianuarie 2020 

  ♥ VREMEA...
e tot placuta, nu stiu daca a mai fost asa o iarna usoara, cu temperaturi mai mereu peste zero grade.Ar fi bine totusi sa mai ploua, fiindca seceta e mare.



♥ MA GANDESC ...
  •  ca am reusit pana acum sa ma tin  de cat de ceea ce mi-am propus luna asta, in ciuda deselor interventii normale din partea neprevazutului :).Mai am chestii de bifat, dar, in mare, ma consider in grafic :)
  • mi-a sosit plannerul pentru 2020, nu era ce m-am asteptat, parca mi s-a parut foarte mare ca dimensiune, dar, dupa ce am inceput sa-l completez, a inceput sa-mi placa 

 ♥ SUNT RECUNOSCATOARE PENTRU...
flori de plastic :)).Cele de la Ikea arata destul de realist si dau o nota vesela incaperii. Am cedat psihologic :)) si am renuntat la plantele de interior, ca mor pe capete, cred ca e mult prea cald la noi in casa.


 ♥ UNUL DIN LUCRURILE MELE PREFERATE...
sa ma trezesc dimineata, inaintea tuturor


♥ CE MAI MESTERESC/CREEZ...
sosete tricotate.Ca sa termin o pereche pe luna ar trebui sa tricotez cam 1,5 cm pe zi (fara duminici).Am de recuperat 15 cm de lucru la sosetele actuale, daca vreau sa fie gata pana la sfarsitul lunii :)).Scuza e ca nu m-am apucat de ele chiar pe 1 ianuarie :)), ci saptamana asta.







 ♥ CITESC/MA UIT/ASCULT..
Citesc Noul Tesament dupa pogramul pe care mi l-am facut.N-am terminat ,,Rugaciunea fierbinte", e incredibil ce mult imi ia sa citesc o carte, chiar ma supara chestia asta :)




 ♥ PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE...

nimic special, rutina obisnuita


 ♥ O FOTOGRAFIE/MAI MULTE DE SAPTAMANA ASTA ...

pisi la fereastra :).Si florile de plastic :))


...dimineti cetoase si cu chiciura - preferatele mele :)



....curatenia de dimineata..




Va doresc o seara minunata si multumesc pentru vizita!
Irina


!Iti mulțumesc ca vizitezi Dulce Casa!Daca ti-a placut acest articol poti il poti impartasi altora folosind butoanele de mai jos :). Deasemenea, poti vizita si aprecia pagina de Facebook sau pe cea de Instagram a blogului.

5 comentarii:

  1. Buna, Irina! Ma bucur sa te citesc!
    Cartea care sa vede in poza cu sosete pare interesanta... Ai rasfoit-o?
    Oare ai un articol sau un tag pentru toate articolele cu carti despre familie/sotie?
    Multumesc!
    Imbratisari si zile frumoase!
    Adina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina, e cartea mea ,,motivationala" ca sa zic asa pentru anul asta. Poti sa vezi cuprinsul si cateva capitole pe Amazon, in varianta kindle.N-am un astfel de tag, dar o sa fac un articol cu top 10 carti pe subiectul sugerat de tine, multumesc pentru idee :)

      Ștergere
    2. Multumesc, abia astept! :)

      Ștergere
  2. :) din punctul meu de vedere nu e o carte ,,protestanta,, ci o carte din care invat multe lucruri foarte bune :).La fel e si O femeie dupa inima lui Dumnezeu,o carte excelenta, ca si celelate carti ale autoarei.Mie personal mi- au schimbat viata in bine :).Eu nu sunt pentru cenzura lecturii si a gandirii, pe blogul meu ai sa gasesti ca citesc si recomand tot felul de carti pe care le- am gasit utile pentru mine, dar fiecare face cum considera ca e de folos pentru el.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.