sâmbătă, martie 13, 2021

Momente zilnice (ziua 72/365)

♥♥ Azi ♥♥   

sambata , 13.03.2021

♥♥ Vremea ♥♥ 

Se anunta  ploaie si intre 0 si 6 grade

♥♥ Cum ma simt in aceasta dimineata ♥♥ 

Cam fara chef, deocamdata :)). Ma gandesc la ce as vrea sa fac.Ieri n-am reusit sa rezolv tot ce mi-am propus, poate o sa fiu mai harnica azi :).

♥♥ Meniul de azi ♥♥

Dimineata -omleta, cruditati (salata, avocado, castraveti, ridichi)

Pranz - supa-crema de spanac, cu smantana, rulada de carne cu cartofi piure si salata de cruditatit

Cina  - paine prajita cu unt, ceai


♥♥ Cartile de pe noptiera ♥♥

Am la indemana cartea parintelui Mihalache, sper sa am timp sa citesc vreo doua randuri.Daca nu, o sa mai ascult o conferinta, doua in timp ce-mi fac treburile.

 ♥♥ De facut prin casa ♥♥  

Curatenie, mancare, de spalat rufe

 ♥♥ Ca sa ma relaxez, o sa ♥♥ 

tricotez un patratel la paturica si poate o sa scot ia de pe unde am ascuns-o (am scos-o ) :)), ca sa mai cos un pic la ea. Daca fac in fiecare zi cate putin, poate o termin totusi la un moment dat :).Ma intreb daca  ma mai relaxeaza asta, sau ar trebui s-o pun pe lista cu ,,de facut" :)).

♥♥ Un citat inspirational, un verset din Biblie sau o cerere de rugaciune ♥♥  

,,De câte ori eşti nemulţumit, de câte ori eşti neliniştit, de câte ori ai pretenţii, de câte ori îl judeci pe altul, de câte ori osândeşti pe altul, de câte ori îl jigneşti pe altul, de câte ori vrei să-l pui la punct, de câte ori te sileşti să-l asupreşti şi să-l faci mai mic, de-atâtea ori să ştii că n-ai smerenie.,,

 Părintele Teofil Părăian, Darurile Învierii, ASCOR, Craiova, 2002

Voi ce planuri aveti pe azi? :) Va doresc o zi frumoasa, cu spor in toate! 



Niciun comentariu: