vineri, septembrie 06, 2019

Pomelnicul de la Psaltire

M-a intrebat multa lume de pomelnicul de la Psaltire, asa ca il postez aici, pentru cine nu il are, fiindca nu apare in toate editiile Psaltirii.In editiile noi eu nu l-am gasit, doar in cele mai vechi.Pomelnicul se citeste dupa rugaciunile de final de la fiecare catisma.






Si, daca aveti timp, puteti sa ascultati aceste emisiuni cu parintele Calistrat, despre rugaciune, sunt foarte motivante si de mult folos :). Prima este despre citirea Psaltirii :)







Irina


  Iti mulțumesc ca vizitezi Dulce Casa!Daca ti-a placut acest articol poti il poti impartasi altora folosind butoanele de mai jos :). Deasemenea, poti vizita si aprecia pagina de Facebook sau pe cea de Instagram a blogului.

4 comentarii:

  1. Multumesc, Irina. Și Psaltirea mea are Pomelnic, dar nu știam că se citește după fiecare catismă! Cat despre emisiuni, o să le urmăresc, pt. că îmi place foarte mult ce spune Parintele Calistrat! Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru toate sfaturile !

    RăspundețiȘtergere
  3. In curand imi voi lua si eu o carte ,abia astept sa citesc din ea!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.