miercuri, decembrie 01, 2021

Bine ai venit,decembrie!Organizare si intentii

pinterest.com

Am ajuns si in decembrie, ultima luna a anului, multumim lui Dumnezeu!

De 1 Decembrie va urez La multi ani!cu dorinta si speranta ca vom fi mai buni unii cu altii, si ca va fi bine si pentru tara noastra.

Am inceput luna cu o foarte utila mini-vacanta :), in care am mai ajuns la zi cu ce aveam de facut, dar ne-am si odihnit.De maine iar la program :)) .

Decembrie e o luna foarte aglomerata, oricat ai vrea, nu prea reusesti sa o petreci in liniste si fara multa treaba.Sfarsit de an, Sarbatori, o tona de lucruri de facut ca sa iasa bine totul. La capitolul curatenie stau linistita, dar sunt celelalte : aprovizionare, decoratiuni, cadouri, gatit, mese intinse, iesiri, vizite.Dar, o sa incerc, pe cat posibil, sa fac toate cu pace si cu liniste, si sa ma pregatesc din timp.

INTENTIILE LUNII

pace si bucurie, in loc de stres si agitatie

curatenie in casa si in suflet

organizare

  familie

pinterest.com  

 

PLANURILE LUNII

 ♥ curatenie, aprovizionare, meniu,  gatit

 ♥ sa  fac bilantul anului 2021 si planuri pentru 2022

♥ sa imi aleg cuvantul anului 2022
 
♥ sa ne bucuram de Sarbatori si de concediul
 
/vacanta(foarte scurte :((  )
 
♥ sa imi pregatesc noul bullet journal
 
 
CULORILE LUNII

♥ culori de Craciun
 



SARBATORILE LUNII
  • 2   Sf. Cuvios Porfirie Kafsokalivitul6 Sf. Nicolae
  • 12   Sf. Spiridon
  • 13     Sf. Otilia 
  • 25      Nasterea Domnului
  •     27 Sf. Stefan

pinterest.com


DUMINICILE LUNII

5 Tamaduirea femeii garbove

12 Pilda celor poftiti la cina

19 Duminica dinaintea Nasterii Mantuitorului

26 Duminica dupa Nasterea Mantuitorului - fuga in Egipt 
 
 
 CUVANTUL LUNII
 
bucurie:
Sentiment de mulțumire vie, de satisfacție sufletească
 
 
 
 
MOTIVATIA/CITATUL LUNII
 
 
 
 LISTA CU ACTIVITATI DE DECEMBRIE :)
 
 

  • sarbatorim Ziua Nationala
  • citim carti de Craciun
  • facem fursecuri de Sf. Nicolae si de Craciun
  • admiram luminitele de Craciun
  • facem Crafturi de Craciun
  • facem poze de familie
  • decoram casa
  • ne uitam la filme de Craciun
  • scriem scrisori pentru Mos Craciun
  • sarbatorim solstitiul de iarna (21 decembrie)
  • ascultam colinde
  • sarbatorim Anul Nou
 
Voi ce planuri aveti pentru decembrie? :)
 
 
 
 
 

2 comentarii:

  1. Cel mai important plan pe care il am e să duc la bun sfarsit jurnalul de advent de pe blog. Dacă fac asta, includ cam tot ce mi-am propus pentru luna asta cu exceptia perioadei de dupa Craciun. Ăncă nu m-am gandit pană acolo.
    Spor la tot ce ti-ai propus.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.