marți, martie 01, 2022

Martie, bine ai venit!Intentii si planuri pentru martie :)

Februarie a trecut repede ca vantul, a fost o luna destul de plina pentru mine, am facut multe din lucrurile pe care mi le-am propus, M-am straduit sa port cat mai mult ochelarii roz, sa ma bucur de tot ce ne ofera viata si sa caut mai mult binele, decat raul.Se pare ca vremurile tulburi nu s-au terminat, din pandemie am trecut la vesti de razboi, dar aleg sa nu ma ingrijorez si sa ma incredintez in mana tare a lui Dumnezeu, cu toti cei dragi ai mei.Versetul meu preferat luna aceasta (si nu numai):

Nu te teme, căci Eu sunt cu tine; nu te uita cu îngrijorare, căci Eu sunt Dumnezeul tău; Eu te întăresc, tot Eu îţi vin în ajutor. Eu te sprijin cu dreapta Mea biruitoare. Iată, înfruntaţi și acoperiţi de rușine vor fi toţi cei ce sunt mâniaţi pe tine; vor fi nimiciţi și vor pieri cei ce ţi se împotrivesc. Îi vei căuta, și nu-i vei mai găsi pe cei ce se certau cu tine; vor fi nimiciţi, vor fi pierduţi cei ce se războiau cu tine. Căci Eu sunt Domnul Dumnezeul tău, care te iau de mâna dreaptă și-ţi zic: ‘Nu te teme de nimic, Eu îţi vin în ajutor!
Isaia 41:10-13
 

 

SARBATORILE LUNII
6 Duminica lasatului sec de branza
9  Sf. 40 de mucenici
17  Sf. Ierarh Patrick, Luminatorul Irlandei
25  Bunavestire
30 Sf. cuvios Ioan Scararul
 
 
DUMINICILE LUNII
6 Duminca Lasatului sec de branza
13 Duminica 1 din post - a Ortodoxiei
 20 Duminca a II a din post - a Sf. Grigorie Palama
27 Duminca a III a din post- a Sfintei Cruci


 

EVENIMENTELE LUNII
1 martie Martisor
8 martie Ziua Femeii
20 martie Echinoctiul de Primavara
 
 
 
 
CULOAREA LUNII
 
 verde, totdeauna :)
 


 
"Verdele este culoarea dintâi a lumii, cea din care iese la iveală frumuseţea." 
Pedro Calderon de la Barca

,, Culoarea verde are capacitatea de a stimula glanda pituitară. În consecinţă, muşchii ţi se relaxează, nivelul histaminei din sânge creşte, determinând reducerea simptomelor alergice şi dilatarea vaselor sanguine, ajutând la o contracţie musculară mai uşoară. În acest fel, verdele calmează, te eliberează de stres şi, niţel paradoxal, te învigorează. Totodată, are darul de a stimula creativitatea, debarasarea de depresii, de stări de nervozitate şi anxietate.

Din perspectivă psihologică, această culoare sprijină instaurarea unui echilibru emoţional, a unuia dintre minte şi inimă. Verdele ne infuzează capacitatea de a ne iubi şi a ne îngriji de noi înşine, ne inspiră pace, bună înţelegere cu semenii noştri. El ne revitalizează atunci când suntem secătuiţi nu numai din punct de vedere mental şi emoţional, ci şi fizic.,,

 
 
 CUVANTUL LUNII
 
 CURĂȚÉNIE ~i f. 1) Stare a ceea ce este curat; calitatea de a fi curat. ◊ A face ~ a deretica. 2) fig. Însușirea de a fi curat sufletește; cinste; puritate; sinceritate.
 
 
 
INTENTIILE LUNII
fac ordine si curatenie in suflet, in trup, in viata si in casa
 

DE FACUT -PROVOCARILE LUNII
  • decoratiuni de primavara si mult verde in casa
  • pregatesc seminte, rasaduri pentru gradina
  • tricotez/crosetez ceva verde
  • port accesorii verzi
  • iau suplimente verzi- spirulina si urzica
  • mergem la padure sa vedem flori de primavara
  • facem ceva dragut de Ziua Femeii/Ziua Mamei
  • facem crafturi cu trifoi
  • mancam multe salate
  • sarbatorim echinoctiul de primavara
 
 MOTIVATIA/CITATUL LUNII
 
 https://i.pinimg.com/564x/de/51/ab/de51ab72661741f71fef67c63be939e3.jpg
 
 
 
Va doresc un martie cu bucurie! si o primavara frumoasa, in care sa fiti deschisi spre minuni!
 

 Iti mulțumesc ca vizitezi Dulce Casa!Daca ti-a placut acest articol impartaseste-l si altora folosind butoanele de mai jos :). Deasemenea, te astept sa  vizitezi  si sa  apreciezi  pagina de Facebook si pe cea de Instagram a blogului.

5 comentarii:

Corina spunea...

O primavara minunata sa ai! Cu mult verde dar si cu ochelari roz :)

Daniela spunea...

Primăvara minunata!!! Verdele este culoarea mea preferata 😀

@irina_sweet_home spunea...

si mie imi place mult

MNiko spunea...

Si eu tot verde mi-am ales pentru culoarea acestei luni. Imi place mult citatul/motivatia lunii.
Spor sa ai in tot ce ti-ai propus.

Ioana spunea...

Martie ,bine ai venit!!!Va urez multă sănătate ,fericire,pace in suflete si pe pământ si multe binecuvântari cerești🙏!