duminică, martie 13, 2022

Jurnalul saptamanii { 2022: s.10/52 }

 

♥ PENTRU SAPTAMANA...

 10 : 7-13 martie 2022

♥ VREMEA...

Frig si iar frig, ninsoare pe la inceput de saptamana.


   ♥ MA GANDESC ...

ca ma ajuta suplimentele pe care le iau si regimul alimentar, m-am simtit destul de energica saptamana aceasta, n-am mai avut starea aceea de oboseala si letargie, desi ma scol foarte devreme dimineata.Ma ajuta foarte mult ca nu urmaresc aproape deloc stirile, sunt total in afara.

Ce s-a intamplat saptamana aceasta si poate merita sa scriu aici, ca sa-mi amintesc mai tarziu, e panica in care au intrat oamenii din cauza conflictului din Ucraina, si au golit rafturile de ulei, au blocat eliberarea pasapoartelor - nu se mai pot face programari pana in mai-iunie, au facut cozi imense la benzina (care s-a scumpit foarte mult, de altfel), au golit valuta din casele de schimb valutar si iodul din farmacii.Pe scurt, a dat damblaua in ei :)).

Mie mi se pare absolut inutila aceasta agitatie, nu facem stocuri, nu am in casa nici ulei, nici euro si nici iod :)), si nici nu mi-am tarsit vreo cisterna de benzina in curte.Nu deschid stirile si nu ma las atrasa in aceasta manipulare emotionala ordinara care se petrece pe toate canalele.

Saptamana aceasta a inceput recensamantul populatiei, dureaza pana pe 14 mai si va puteti inscrie pe autorecenzare.insse.ro

♥ SUNT RECUNOSCATOARE PENTRU...

accesul la informatie si la educatie pe care il avem

♥ UNUL DIN LUCRURILE CARE MI-A PLACUT SAPTAMANA ACEASTA... 

a fost un curs de perfectionare la care m-am inscris.Ma asteptam sa fie plicticos si chiar regretam putin ca m-am bagat, ca si asa nu prea am timp, dar e foarte interesant si util.

 ♥ MA UIT/ASCULT..

m-am uitat la un documentar foarte dragut , pe Netflix : ,,Afacere de familie , proprietati de lux,,.E vorba despre o familie  , parintii si patru baieti, care se ocupa cu imobiliarele de lux in Franta, in principal in Paris.Pe langa peisajele si casele frumoase, mi-a placut foarte mult faptul ca absolut toti cei din documentar sunt oameni normali, cu familii, majoritatea aveau 3-4 copii sau chiar mai multi.In ciuda averilor considerabile erau discreti, civilizati, eleganti si cu bun gust.N-am vazut marlaneala in serial, ceea ce a fost foarte placut si odihnitor :)).

 ♥ PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE...
 
 sa achit facturi
sa fac o mica aprovizionare
sa ma inscriu la recensamant
sa incep curatenia de Pasti - desi nu prea imi vine, e prea frig afara
sa fac ordine in dulapuri

    ♥ UN CITAT PREFERAT...

 
 
 
As vrea sa fiu ca floarea soarelui, oricat de intunecate ar fi zilele eu sa stau cu capul sus si sa gasesc lumina soarelui.


 ♥SPER 

sa vina caldura cat mai repede.M-am uitat pe postarile de anul trecut, a fost o iarna exact la fel, frig in martie, ultima oara a nins la sfarsitul lunii, si nici aprilie n-a fost prea calduroasa.


  ABIA ASTEPT SA ...
 
gradinaresc.Deocamdata fac planuri si pregatesc stocul de seminte :)

 ♥ O FOTOGRAFIE/MAI MULTE DE SAPTAMANA ASTA... 

... n-am facut fotografii saptamana asta, n-am prea avut timp, dar am una de miercuri, cand a nins foarte frumos 



Va doresc o saptamana minunata si multumesc pentru vizita!


 Iti mulțumesc ca vizitezi Dulce Casa!Daca ti-a placut acest articol impartaseste-l si altora folosind butoanele de mai jos :). Deasemenea, te astept sa  vizitezi  si sa  apreciezi  pagina de Facebook si pe cea de Instagram a blogului.

5 comentarii:

  1. Frumos citat!
    Anul trecut am facut foc in soba pana in iunie, sa speram ca anul asta vine caldura mai repede...
    Si eu abia astept sa gradinaresc si evit stirile pe cat posibil. Iar la panica, am stocurile obisnuite de gospodarie la tara fara magazin in sat :).
    O saptamana cu spor in ce ti-ai propus si liniste sufleteasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta e unul din motivele pentru care nu-mi doresc sa stau la munte, desi iubesc muntele - e frig.Nu-mi place frigul deloc.
      tu sigur esti dotata la stocuri, ca ai si animalute :)).Anul asta as vrea sa ma gospodaresc si eu mai bine

      Ștergere
    2. Multumesc! Astept iedutii :))) Micile bucurii ne fac zilele mai frumoase. In rest... ce vrea Domnul!

      Ștergere
  2. Carmen Niculae17/3/22 7:33 a.m.

    Și eu ma simt obosita și letargia, mai ales acum după covid. Ce fel de regim alimentar urmezi pt energie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fara zahar si fara carbohidrati- aluaturi, paine, paste, etc.Cereale gen chia, quinoa, mei, fibre cat mai multe, legume, fructe, grasimi sanatoase, fara lapte - doar branza de capra, iaurt si unt .Post intermitent, 2 mese si o gustare, dupa ora 6-7 doar apa si ceai, fara zahar sau indulcitori cu indice glicemic.Mananc cat mai simplu, fara prajeli, mancari gen tocanite, etc..E o combinatie din ce simt eu ca imi prieste si imi face bine.

      Ștergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.