luni, februarie 20, 2023

Blog 365 #51



Daca nu pleci in concediu pe la vreun hotel pe undeva este clar ca zilele libere devin acele perioade in care recuperezi tot ce nu reusesti sa faci in zilele cu serviciu , si eu cu siguranta nu fac exceptie :)).

Azi am inceput ziua cu o cafeluta, am trimis o parte din copii la scoala, apoi fuga la cumparaturi , ca s-au cam terminat proviziile 😁.

Apoi am gatit - am facut o supa-crema de ciuperci, iar la felul doi - omleta cu feta, mamaliguta si fasole verde scazuta, cu usturoi.Si salata de varza alba. Dimineata am avut hummus, avocado, betisoare de morcovi si lipie, seara o gustare cu fructe (grepfruit si banana); fetele au mancat cereale cu lapte.

Pana am strans din bucatarie, m-am invartit, m-am sucit, am tras si un somn de o ora, uite ca s-a facut seara.Cam tarziu, dar m-a luat avantul gospodaesc, asa ca mi-am facut curatenie in dulap.Am scos tot, am reorganizat rafturile, am sortat hainele si tot ce mai era acolo, am aranjat  la loc, si asa m-a prins noaptea.

Am vazut prin diverse filmulete ce dragut arata dulapurile reorganizate cu tot felul de cosuri, si  ma tot socotesc , poate cumpar si eu cateva, dar mi se par scumpe.Deocamdata folosesc cutii de carton si ma gandesc ca as putea sa le decorez cu sfoara sau panza de iuta, ori as putea sa crosetez eu niste cosulete. Ceva de genul asta:

 



dar nu stiu cand as avea timp si pentru asa ceva  🤦‍♀️.Le-am pus pe lista, oricum.

Tot cautand pe net, mi-a placut si acest covoras ,ar fi foarte dragut la noi in dormitor .


Mi-ar place sa crosetez ceva pentru casa, in afara de paturele . Voi ati incercat ceva de genul asta, ati folosi astfel de obiecte, va plac ?


5 comentarii:

  1. Am luat mai demult niste fir de bumbac dintr-acela foarte gros ca si cum ar fi fasii de tricou. Voiam sa imi fac un rucsac, dar nu mi-a iesit si am facut in schimb niste cosuri asortate in care depozitez cosmetice. Dar cosul din fotografie imi place mai mult. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, arata f profi, o sa incerc la un moment dat macar de curiozitate

      Ștergere
  2. Cosuletele sunt frumoase, dar din punctul meu de vedere au mai mult o functie estetica, sa-ti placa cand deschizi dulapul. E si asta important, bineinteles. Am cateva cosuri prin casa, dar nu mai sunt asa de incantata de ele cum am fost atunci cand le-am cumparat pentru ca am vazut ca, in timp, ele absorb mult praf. Apoi un alt dezavantaj e faptul ca nu pot sa vad prin cosuri ce este in interiorul lor. Dulapurile mi le-am organizat fara cutii sau cosuri, in timp mi-am gasit o metoda de organizare potrivita pentru noi, cu impaturit oarecum clasic, nu in stil Marie Kondo.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, e buna observatia cu praful, nu m-am gandit.Eu am nevoie pentru chestiile mici- sosete, lenjerie, etc, fiindca nu am alt dulap, cu sertare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am cutii de carton peste tot, prin aproape toate dulapurile. Multe le-am decorat cu hartie de împachetat, unele imbracate in material textil. CNu prea am făcut cu sfoara, iar tricutat si/sau crosetat nu prea imi place să fac, desi obiectele imi plac. Mă gandesc la un cosulet cum am făcut covorarul din fâșii de tricou după tutorialul de aici https://mypoppet.com.au/makes/crochet-coiled-rainbow-basket/

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.