sâmbătă, octombrie 05, 2024

Intentii de octombrie 2024

 

Ma uitam dimineata pe instagram si am observat ca n-am postat nici o fotografie in septembrie, si nici in octombrie n-am postat nimic.Nici nu prea am deschis aplicatiile, in general inceputul de an scolar e aglomerat pentru mine.Acum, cu schimbarea de serviciu, am avut si mai multe de facut, fiindca dureaza ceva pana ma adaptez si dau de capat la tot ce am de facut. Dar ma bucur ca am inceput provocarea de octombrie, asta imi arata ca sunt mai odihnita mental si am energie si dorinta sa fac lucruri, ceva ce mi-a lipsit mult anul trecut. Toamna e anotimpul meu preferat si acest octombrie a inceput, in mod placut , cu ceva ploi si vreme mai rece, ceea m-a binedispus foarte mult :)


EVENIMENTE SI SARBATORI

E o luna bogata in sarbatori frumoase. Luna a inceput sub Acoperamantul Maicii Domnului, una din sarbatorile mele de suflet.Continua cu marele hram de la Iasi, al cuvioasei, si apoi cu sarbatorile si hramul Bucurestiului.

1 Acoperamantul Maicii Domnului

14  Sf. Cuvioasa Paraschiva

26  Sf. Mucenic Dimitrie, Izvoratorul de Mir

27  Sf. Dimitrie Basarabov  
 

Trecerea la ora de iarna

 Anul acesta, trecerea la ora de iarna se face in noaptea de 26  spre 27 octombrie. In ultimul wekend din luna, ora 4:00 va deveni ora 3:00


INTENTIILE LUNII  OCTOMBRIE :)

  •  aprind o lumanarica parfumata si incep provocarea de octombrie : Caminul tau, un colt de rai
  • pregatesc casa si gradina pentru anotimpul rece
  • ma bucur de toamna

 

 

  CULORILE LUNII

 


 

CUVANTUL LUNII
 
 

 RECUNOȘTÍNȚĂ s. f. aducere aminte cu dragoste, recunoaștere a unei binefaceri primite; gratitudine
 
 
  MOTIVATIA/CITATUL LUNII
 
 

 
  ACTIVITATI DE OCTOMBRIE :)
 

 
Voi ce planuri aveti pentru octombrie? :)
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.