sâmbătă, decembrie 12, 2009

Ningee

...sau ma rog, cel putin aduce a ninsoare :)). Parca e zahar tos pudrat peste oras. Sper sa ninga macar pana la sfantul Vasile :))


Ilinca deja viseaza la bulgareli si oameni de zapada.
Pe vremea asta radio Christmas merge de minune. Parca si bradul sclipeste altfel :).
Cel tarziu saptamana viitoare trebuie sa pun la posta cadoul pentru jocul de Craciun si eu n-am terminaaat :((. Sunt de groaza, dar chiar n-am avut timp, ca sa nu mai spun ca saptamana trecuta m-a obosit teribil, ca sa va dati seama - alaltaieri am dormit la pranz, ceea ce mi se intampla foarte rar :)). Trag totusi nadejde ca pana marti sa fie gata totul si sa merg la posta.
Intre timp mos Nicolae mi-a imbogatit colectia de fire :


un mohair pufos


lana merino extrafina


tot mohair


fir „latos” :)) 

Si asortat la colectia mea de fire un gand de la Stephanie :) :

-->
Ca majoritatea artistilor imi bazez munca pe o colectie variata si mereu in crestere de materiale cu care obisnuiesc sa creez.Picasso avea vopsele, Michelangelo avea marmura, Mozard avea pian, hartie si creion. Eu tricotez, asa ca am lana.

(din „ Things I learned from knitting...whether I wanted to or not” , de S. P. McPhee)


Va doresc un sfarsit de saptamana placut !

Irina


7 comentarii:

  1. si noi ne-am bucurat de zapada - sau, ma rog, de fulgii de zapada. Abia asteptam sa vina iarna adevarata!

    RăspundețiȘtergere
  2. In final a venit iarna. Cu fulgi de nea cu voie buna cu tot tacamul...

    RăspundețiȘtergere
  3. Irina, te-as ruga daca ai timpul necesar sa publici cateva retete de post pentru ajunu Craciunului.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci...a venit iarna in toata regula!! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. o daaa, a venit iarnaaa...

    Floare, din cate stiu in ajun se mananca uscaturi- nuci, alune, fructe uscate, etc.. Nu fac nimic deosebit pentru ajun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai ce fire minunate! abia astept sa vad ce minunatii vei face din ele :)

    RăspundețiȘtergere
  7. buna irina,
    spune-mi te rog de unde faci rost de acest mohair si de o lana asa de frumoase. ma intereseaza sa cumpar. te rog lasa-mi un mesaj la mine pe blog. mersi mult!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.