duminică, noiembrie 27, 2011

Schimbul de ornamente pentru pomul de Craciun al copilasilor ortodocsi

sursa


Mi-a placut foarte mult aceasta idee a Sylviei - o mamica ortodoxa din America. Anual organizeaza un schimb de ornamente pentru pomul de Craciun, facute manual de copilasi ortodocsi. M-am gandit sa  preluam si noi, asa ca, daca vreti sa participati, va astept !((Thank you, Sylvia, for this wonderful idea! )

Regulamentul este urmatorul:
1. Cei inscrisi vor forma grupuri de cate 10 persoane(familii), si fiecare din membrii grupului va trebui sa faca atatea ornamente cat sa trimita la toti ceilalti .Sper sa fim macar un grup de 10 :)), desi ar fi frumos sa fim mai multi, ca doar suntem tara ortodoxa, nu?:) . Daca numarul participantilor va depasi numarul 10, fara sa fie multiplu de 10, voi imparti astfel incat sa nu fie nici prea multi intr-un grup, dar nici prea putini. Ornamentele trebuie sa fie facute manual (de copil/copii, nu de mami :) - care poate da totusi o mana de ajutor :)  )si sa aiba o tema ortodoxa.
2. Plicurile (sau pachetele, daca ornamentul e mai voluminos) trebuie expediate cel tarziu pana pe 12 decembrie, ca sa evitam aglomeratia de la posta, si ca fiecare copil sa aiba timp sa se bucure de ornamentele primite.
3. Ca sa participati nu trebuie sa aveti blog. Veti trimite adresele voastre pe mailul meu, si eu voi transmite fiecaruia adresele celorlalti. 
4.Fiecare va trebui sa imi trimita o fotografie cu ornamentul realizat, astfel incat, dupa ce fiecare isi va primi pliculetul, sa putem admira cu totii munca copilasilor nostri. Cu acordul vostru voi posta fotografiile pe blog dupa ce primesc de la toti confirmarea primirii ornamentului.

sursa

Idei de ornamente :
 Inscrierile se pot face pana pe 30 noiembrie inclusiv, lasand un comentariu la aceasta postare, si trimitandu-mi adresa postala pe dulcecasa_ortodox@yahoo.com. Daca aveti blog, sau pagina de facebook, sper ca veti da „sfoara-n tara” :).

Irina

26 de comentarii:

  1. este suuperbissima ideea, cu siguranta facem tot posibilul si participăm-noi suntem o mami si 3 puisori, vor face toti 3 ornamente. Incercam sa profitam de orice clipa libera sa ne bucuram impreuna. Contati pe noi 3!Laura P., T,I & M

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina, ce iniţiativă minunată, de a aduce şi aici "jocul" acesta cu ornamente!
    Spor şi inspiraţie fetelor! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna idee, Irina. Chiar ma gandeam sa incep cu Tea o traditie de familie din pregatirea ornamentelor de brad. Dar ideea de a impartii cu ceilalti suna si mai frumos

    RăspundețiȘtergere
  4. Ne inscriem si noi, astazi dupa-amiaza chiar am cautat ceva idei de decoratiuni pe care sa le facem in perioada urmatoare.
    Pe una o vom face cu siguranta x 10, mie tare mult imi place!
    Iti trimit adresa pe mail!

    RăspundețiȘtergere
  5. ne inscriem si noi ca deja am umplut casa de hartii decupate..

    RăspundețiȘtergere
  6. si noi! am doi baieti de pus la treaba, deci nu sunt ei indemanarea in persoana :), dar sper sa iasa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunat! O sa incercam si noi ceva, dar mami va ajuta, caci suntem inca mici :).

    RăspundețiȘtergere
  8. Poti conta si pe noi. sunt sigura ca va iesi ceva minunat!

    RăspundețiȘtergere
  9. ma bucur sa pot participa cu Luca, baietelul meu

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoasa ideea!!!
    Din pacate noi suntem inca prea mici (avem doar cateva luni) si nu stim nici macar sa tinem o forfecuta in mana, daramite sa mai si taiem ceva cu ea...
    Oricum va dorim sa iasa ceva frumos, abia asteptam sa vedem pozele cu ornamentele trimise de ceilalti participanti si speram ca anii urmatori sa va putem fi alaturi in aceasta activitate.

    RăspundețiȘtergere
  11. Suntem inca micute pentru o astfel de activitate insa peste vreo 2 anisori ne vom face si noi o astfel de traditie. Frumoasa initiativa, dau ''sfoara in tara'' pe facebook :)
    Felicitari pentru initiativa si spor piticilor la creatie :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu am copii,nu particip.
    Dar am publicat acest articol pe blogul meu pentru cei care vizualizeaza profilul meu si poate sunt interesati.

    RăspundețiȘtergere
  13. ma bucur ca va place ideea, sper sa iasa ceva frumos! :).Deja suntem un grupulet de 10, sper sa se mai adune pana pe 30 :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Doamne ajuta!
    Ne inscriem si noi Irina! Noi suntem sapte copilasi, si mari si mici, banuiesc ca cei mari pot face si treaba celor mici ( ma refer la taiat sau treburi mai complicate). E bine asa?
    Ce idee frumoasa! Ma bucur, avem ocazia sa ne cunoastem cu unii sau altii...
    Cu drag, AncaM

    RăspundețiȘtergere
  15. ne inscriem si noi!!!!vasilis ajutat putin de mamica!o idee minunata!!!!cu drag, Lela.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ne inscriem si noi, Mihaela si Elena. E o idee foarte frumoasa. O intrebare: ornamentele pe care le facem trebuie sa fie identice ?
    Mihaela Grosan.

    RăspundețiȘtergere
  17. Si noi vrem sa participam. Suntem 4 copii.
    Toma Cristina

    RăspundețiȘtergere
  18. ma bucur ca vom fi mai multi.
    Anca, sigur ca e bine, pregatiti materialele :))

    Mihaela, da, ornamentele trebuie sa aiba acelasi model, desi cred ca ar fi mai putin monoton sa fie diferite.Noi o sa le facem la fel, ca sa fie toata lumea multumita :), sa nu zica cineva ca a lui x e mai frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  19. M-a impresionat stirea de azi dimineata despre soarta fetitelor gemene abia nascute.Poate reusiti sa le schimbati viata de copii abandonati de catre parinti iresponsabili cu straie bisericesti! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ne inscriem si noi,mami si Stef caci fratiorul mic e prea micut.
    Monica S.

    RăspundețiȘtergere
  21. nu cred ca am inteles...cum sa fie toate identice? eu de unde sa stiu cum vor gandi altii? Irina, poate ne lamuresti! Multumesc, Laura

    RăspundețiȘtergere
  22. adica fiecare copil/familie face 9 ornamente identice pentru ceilalti. Noi facem 9 globulete(sa zicem), x face 9 cruciulite, z face 9 iconite. Un copil va trimite tuturor un ornament identic(globulet), si va primi de la ceilalti 9 diferite (cruciulita, iconita, etc.).

    RăspundețiȘtergere
  23. Cred ca si scena nativitatii pe care am facut-o eu anul trecut s-ar incadra la categoria decoratiuni ortodoxe, nu? http://laurafrunza.com/2010/12/21/scena-nasterii-domnului/
    Asta ca sa mai dam sugestii celor care nu au inspiratie inca.

    RăspundețiȘtergere
  24. Laura, multumim de idee, eu am admirat-o si anul trecut!foarte ingenios!

    RăspundețiȘtergere
  25. Dragele mele Anca Moreanu,Ileana Achim si Alexa Elena Teofila ,azi au sosit si ornamentele de la voi.Sunt minunate.Multumesc mult.
    Monica S.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.