luni, decembrie 01, 2014

Idei de Craciun - link party deschis pana pe 25 decembrie!

Putem spune ca astazi a inceput Sezonul Sarbatorilor de Iarna!E perioada mea preferata din an, cand totul straluceste de luminite multicolore, casele se impodobesc frumos si gospodinele pregatesc tot felul de bunatati. Si mari si mici ii asteapta nerabdatori pe Sfantul Nicolae si pe Mos Craciun, colindele ne bucura sufletul si parca in jur e mai multa iubire.


M-am gandit sa deschid o colectie de linkuri cu idei de Craciun, fiindca stiu ca aveti idei si momente extraordinare de impartasit!Puteti posta orice articol legat de aceasta perioada: idei de crafturi, retete, momente frumoase petrecute alaturi de cei dragi, decoruri pentru casa, bradul de Craciun, idei de cadouri, cum cheltuim/cum economisim in aceasta perioada, idei de organizare...si lista este deschisa!
In articolul(articolele) pe care o sa-l adaugati va rog sa puneti link catre aceasta postare.
Va multumesc si va astept cu drag!








7 comentarii:

  1. Am indraznit sa pun link de la Hristos impartasit copiilor, chiar daca nu eu am muncit la articole, pentru a fi sursa de inspiratie mai multor persoane.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare frumoasa ideea colectiei de linkuri! Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Noroc de felicitarea făcută de Mihnea, că mă tot gândisem ce să trec şi eu aici şi nu îmi plăcea nimic din postările vechi legate de Crăciun. Este o perioadă plină şi de aceea nu prea am postări despre Crăciun. Asta în afară de faptul că eu nu sunt prea crafty. Numai bine, Irina!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.