luni, decembrie 01, 2014

Lumanari de Advent



Afara ninge cu fulgi maaari, albi si pufosi, un minunat inceput de iarna.Ca niciodata, exact  de la intai decembrie :). 
Urmeaza o perioada destul de aglomerata, dar frumoasa.Am foarte multe lucruri de facut, dar si foarte multe lucruri pe care imi doresc sa le fac :). Mai sunt patru saptamani pana la Craciun - asa numita perioada de Advent- si, ca de fiecare data in ultimii ani, am realizat un mic aranjament cu patru lumanarele.
Initial am vrut sa cumpar unul, dar pana la urma m-am gandit sa inchei acest an cu gandul la cuvantul-simbol pe care mi l-am ales in ianuarie, si anume SIMPLITATE.
Asa ca am realizat ceva extrem de simplu, cu ce am avut prin casa :
  • 4 borcanele mici
  • 4 lumanari mici
  • 4 bucati de panglica
  • silicat (se poate folosi si sare grunjoasa)

Urmeaza sa facem si un calendar de Advent, tot foarte simplu si usor de realizat.
Voi pregatiti ceva special pentru aceasta perioada?
Daca da, astept ideile voastre la link-party-ul de Craciun!


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg60IEE9JAeElKI-0kAf5A1MVemYQ9K1hnSnYWsoV-nXjFdZ9QW_uaQl2zCeXVBQ3P3u5YHx31Ah7XZFSJRjr8EQsTSSsYqhMlWFlEPB9OlKiu5Bg3RsohPFraNxeOy2ScU8UFpeXiy23U/s1600/e1.jpg

6 comentarii:

  1. Tare dragute, cred ca anul asta ai reusit sa pui in practica ce ti-ai propus in ianuarie!
    Ma bucur de postarile tale, desi nu prea pun comentarii...
    Doamne ajuta, Irina! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe cât de simple, pe atât de drăguţe! Eu nu prea am postări despre Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pregatim.Suntem ortodocsi, nu catolici asa ca n-avem Advent.Avem postul Craciunului si atunci pregatim, sigur.

    RăspundețiȘtergere
  4. de fapt obiceiul coronitei si a calendarului de advent a fost initiat de luterani, nu de catolici, si a fost apoi preluat pe scara larga si de alti crestini, inclusiv de ortodocsi.Doar ca la ortodocsi numaratoarea inversa incepe din prima zi a postului. Eu am incercat ambele variante, dar imi place mai mult cea cu inceput la 1 decembrie, fiindca e odata cu venirea iernii.
    mai multe aici
    http://dulcecasa.blogspot.ro/2008/11/calendar-ortodox-de-advent.html
    oricum, nu vad ce legatura are acest obicei cu faptul ca ''suntem ortodocsi si nu catolici". Nici traditia bradului de Craciun nu este ortodoxa, cu toate acestea sunt brazi de Craciun in toate casele si bisericile.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.