sâmbătă, iunie 20, 2015

Jurnalul de azi

Jurnalul a fost adus  in blogosfera romaneasca de Corcodusa.
  

PENTRU ASTAZI...  
sambata, 20 iunie 2015, ora 7.15
 
♥  Afara...
e innorat si destul de rece.Ma intreb daca va ploua.De obicei ieseam afara sa-mi beau cafeaua, dar azi nu ma tenteaza deloc :)). Bate si vantul.Update ora 18: a turnat cu galeata :)

Ma gandesc ...
ca in sfarsit s-a terminat scoala si voi fi putin mai libera. Putin, fiindca lucrez si in iulie, abia in august o sa am concediu. Si nici atunci tot, ca voi fi de garda pe scoala o saptamana.Desi am avut satisfactii anul asta lucrand asa de mult, pe de alta parte ma simt secatuita de creativitate si de bucurie. Mi-e dor de putina tihna si de un timp linistit in care sa privesc in jur.

Sunt recunoscatoare...
pentru oamenii cu care am lucrat anul acesta.


Din bucatarie...
...ma gandesc la niste ardei umpluti (de post) si la o ciorbita de vara, cu legume si muuult leustean. Si parca ar merge si un peste prajit :)).Si o salata de vinete :)).


Ce mai mesteresc/creez...
am terminat semnele de carte (le-am facut pentru cineva), dar in rest sunt in pana, am o totala lipsa de chef si entuziasm pentru crosetat sau tricotat. Parca as coase ceva, dar nici de asta nu sunt sigura.


Intentionez  ...
sa-mi fac ceva planuri pentru concediu. Poate sa-mi fac un program de lectura, anul asta n-am citit mare lucru. Nu stiu, momentan parca nimic nu ma odihneste.
  

Citesc...
nici macar bloguri.

Sper/imi doresc...
 sa mergem in cateva locuri frumoase vara asta. La mare am fost deja, am prins o vreme absolut perfecta, si apa a fost buna de balaceala.


Abia astept ...
sa imi recapat cheful de mestereala.


Am invatat ...
ca tot ce e bun se obtine cu sacrificii.

Prin casa...
suntem intr-o oarecare reorganizare.Hainele copiilor trebuie sortate, si va trebui sa ma gandesc cum sa rearanjam camera lor. Din toamna va incepe si cea mica scoala, deja dormitorul e neincapator pentru trei paturi si trei birouri. M-am gandit la un pat suprapus, dar nici una nu vrea sa doarma sus.Mi-ar place ceva in genul asta :


Un citat preferat pentru azi...



Unul din lucrurile mele preferate...
prajiturile cu frisca
O fotografie de astazi...
 
intre timp a iesit putin soarele


 


8 comentarii:

  1. Am intrat pe facebook ca deobicei si am dat de jurnal l-am deschis gindint ca linkul merge ca pe Eutricotez apoi vazint atitea etichete pe margine zic "nu-i posibil sa se inmulteasca asa repede" ma uit la denumire si zic Waw Irina a redeschis Dulce casa, multumesc multumesc multumesc chear atunci cind am nevoie de putina motivatie. Fug repede sa caut postarea Multumesc Apropo fetele mele sunt multumite de patul supraetajat atita doar , vara pe caldurile mari la noi sus e imposibil sa dormi in rest suntem multumiti paturile nu mai ocupa atita spatiu in camera si au mai multa suprafata de jucat sau de miscat iar biroul am facut unul lung ca sa incapa ambele si sa mai aiba spatiu si de lucrurile lor aici poti vedea patul nostru din pacate nu i-am facut poza si la birou http://corcodusha.blogspot.com.es/2014/09/jurnalul-unei-femei-simple-46.html O vacanta placuta copilasilor si voua

    RăspundețiȘtergere
  2. Yeeeeeeeeeeee, bine-ai revenit! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit !!!!!!
    Mie mi-ar placea sa mai fiu mica si sa dorm la inaltime :) ! O bara de protectie buna si gata!
    O solutie pentru paturi (care sa nu fie suprapuse si totusi sa castigi un pic de spatiu) ar putea fi si: lit gigogne pentru doua dintre fete (gasesti modele pe internet) si un pat single pentru cea de-a treia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur enorm ca putem sa citim din nou aici gandurile tale! Iti mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne.,ce bucuroasa sunt!Am crezut ca m-ai eliminat din lista cu adrese de mail,deoarece nu numai ca nu mai primisem nimic de la tine,dar nici nu mai puteam intra,mi se spunea ca nu sunt invitata de posesorul blogului si ca blogul e privat!
    Asa patesc si cu blogul Marilenei!
    Multumesc mult Irina,pentru toate postarile tale minunate si ca de fapt nu m-ai scos din lista cu adrese,asa cum crezusem.
    Irina Cazacu

    RăspundețiȘtergere
  6. Irina C, eu am sters blogul, nu am sters pe nimeni de pe lista. Daca voi incepe alt proiect, voi da sigur de stire. Pup cu drag! Marilena

    RăspundețiȘtergere
  7. ce-mi mai place poza cu dormitorul!!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Marilena pentru raspuns,ramasesem cu un gol...ma obisnuisem cu tine,asa cum imi place si blogul Irinei[pe care il stiu de la tine..eu nu am blog,nu sunt asa talentata,dar va apreciez mult pe voi fetelor!]

      Ștergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.