marți, mai 01, 2007

"Ne vorbeste Sfantul Ioan de Kronstadt"





"Ne vorbeste Sfantul Ioan de Kronstadt-ultimul jurnal",a aparut la ed. Egumenita. Am cumparat-o saptamana trecuta de la "Vasiliada" si am reusit sa o lecturez.Mi-au placut multe pasaje,in special rugaciunile simple si profunde ale Sfantului.

Prima carte scrisa de Sf. Ioan,pe care am citit-o, a fost "Liturghia-cerul pe pamant" si imi amintesc ca m-a impresionat foarte mult si mi-a dat o noua perspectiva asupra slujirii in Biserica.Am asteptat cu nerabdare aparitia intregului jurnal al sfantului- "Viata mea in Hristos" ,care acopera o multime de aspecte ale vietii spirituale."Ultimul jurnal" contine ultimele insemnari ale acestuia(mai-noiembrie 1908),inainte trecerii la Domnul din decembrie 1908.




se poate comanda on line aici:http://www.egumenita.ro/

Irina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.