luni, ianuarie 21, 2008

Ganduri la sfarsit de saptamana



Week-endul asta am fostplecati la Rasnov - o iesire binevenita, avand in vedere ca in Bucuresti incepe sa se topeasca zapada, si orasul arata din nou ca inainte- adica cenusiu si deprimant .

Imi place si marea, dar totusi prefer muntele. Ati observat ca majoritatea manastirilor sunt in zonele montane? Cred ca inaltimile si padurea au aceasta calitate, de a crea o dispozitie propice rugaciunii si meditatiei, si ajuta sufletul sa se linisteasca.
Am avut o camaruta la mansarda- cand ma uitam pe geam se vedea padurea - si era foarte, foarte liniste.



Ma gandeam ce binecuvantare e sa poti locui mereu intr-un astfel de loc. Cred ca faptul ca stam la bloc, inghesuiti intre betoane, desprinsi de pamant, e de-a dreptul stresant.




Casuta aceasta, pe care am vazut-o la Bran, mi-a placut foarte mult. V-o puteti imagina cu muscate rosii la fereastra?



Da, am vizitat si Branul.E foarte, foarte frumos.



Am vazut intr-o camera ceva foarte dragut- un coltisor cu o soba, si un fel de bancuta- numai bun sa stai cuibusit la caldurica, cu o carte in mana, si un ceai fierbinte, in timp ce afara viscoleste .


Undeva sus era o terasa mare, de unde se vedeau munti, dar si o curticica interioara, in mijlocul careia era o fantana.



Totul e foarte sobru si simplu- nimic incarcat, colorat, obositor. Prea ades uitam sa traim simplu...

Irina

2 comentarii:

  1. F frumos, cred v-ati relaxat si v-ati umplut plamanii cu are curat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina, sa stii ca si eu m-am gandit de multe ori la diferenta dintre manastirile de la munte si cele de la ses, carora parca le lipseste ceva... In schimb, muntele parca te impinge natural spre Dumnezeu.
    Iar cu linistea intr-adevar, viata la oras, si mai ales in orasele mari, e de-a dreptul stresanta. Si spun asta dupa o zi petrecuta in oras... E o mare bucurie sa stai la tara si multumim lui Dumnezeu pentru asta. Iar ca tacamul sa fie complet, acu un ceas am auzit la stiri rezultatele unor studii care spun ca mediul urban si viata de astazi din marile orase sunt cauzatoare de depresie pt.un numar f.mare de persoane. In schimb, cei care locuiesc la tara sunt aproape in totalitate feriti de aceasta maladie.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.