vineri, noiembrie 13, 2009

Pregatiri pentru post



Va vine sa credeti, duminica incepe postul Craciunului! Natalia a facut deja invitatia pentru impreuna calatoria spre Betleem .

Fiindca se apropie postul, si totodata azi il praznuim pe Sf. Ioan Gura de Aur, mi-am amintit de cuvintele sale :

Postiti? Aratati-mi-o prin fapte. Cum? De vedeti un sarac, aveti mila de el; un dusman, impacati-va cu el; un prieten inconjurat de un nume bun, nu-l invidiati; o femeie frumoasa, intoarceti capul. Nu numai gura si stomacul vostru sa posteasca, ci si ochiul, si urechile, si picioarele, si mainile voastre, si toate madularele trupului vostru. Mainile voastre sa posteasca ramanand curate si de hranire si de lacomie. Picioarele, nealergand la privelisti urate si in calea pacatosilor. Ochii, neprivind cu ispitire frumusetile straine... Gura trebuie sa posteasca de sudalme si de alte vorbiri rusinoase”
(Sf. Ioan Gură de Aur, Adpopulum antiocheum, Cuv. 3, Migne, P. G., XLIX, col. 53).



Am o gramada de lucruri de facut- sa ma gandesc la o lista de aprovizionare, sa imi organizez curatenia, sa pregatesc calendarul si coronita de advent, sa scot decoratiunile de la naftalina si asa mai departe :).
Ascult Radio Christmas , „sezonul” pluteste in aer :)).

Pe langa toate astea am primit si numele persoanei careia trebuie sa-i trimit cadoul de Craciun, am avut o surpriza foaarte placuta cand am vazut cine e :). Nu stiu inca ce o sa lucrez pentru cadou, dar trebuie sa fie gata si trimis pana pe 18 decembrie maxim. Dar cred ca 18 decembrie e tarziu deja, nu stiu daca ar ajunge pana la Craciun, avand in vedere „rapiditatea” postei romane.

Daca ati inceput pregatirile pentru post va urez spor!

-->
Irina



Un comentariu:

floare spunea...

Este frumos acest obicei dar aveti binecuvantarea duhovnicului pentru tot ritualul asta?Sa nu te superi!