vineri, aprilie 30, 2010

Premii și mulțumiri



În primul rând vreau să vă mulțumesc tuturor pentru urările de ziua Ilincăi, vă doresc și eu numai bine și Dumnezeu să vă binecuvinteze în toate!

Apoi am rămas datoare cu ridicarea premiilor de la Fluturaș, Gabi, Ioana Catrinel  și  Carmenuș (dacă nu ați vizitat încă blogul lui Carmenuș luați-vă un pic de timp ca s-o faceți- o să vedeți lucruri deosebite, lucrate cu foarte mult talent și dăruire)













 

Dragele mele, vă mulțumesc foarte mult că v-ați gândit la mine. Fiindcă toată lumea le-a primit nu am cui să le dau mai departe, dar o să scriu 10 lucruri care îmi plac:
  • liliacul înflorit
  • parfumul unei case curate
  • ceșcuțele cu flori
  • mohairul pufos
  • zilele ploioase de toamnă
  • bomboanele cu scorțișoară
  • ceaiul de caramel și vanilie
  • bijuteriile cu pietricele sclipitoare
  • pădurile de brazi
  • liniștea schiturilor de munte

Și e la Adriana,  un premiu original  , ca de obicei :)


„Au inflorit copacii. Sa nu uitati sa-i admirati de cateva ori pana cand trec la stadiul urmator :) Trebuie sa invatam sa ne oprim din cand in cand si sa apreciem lucrurile marunte, bucuriile mici...ele se aduna si ne creeaza noua starea de buna dispozitie de care avem atata nevoie :)”


Mulțumesc, dragă Adriana, și eu ador copacii înfloriți. Aici fructiferii se trec, dar liliacul a înflorit în toată bogăția lui, e superb. A, și câmpurile de rapiță sunt în floare, arată absolut extraordinar, dovada mai jos :)) 


Trimit premiul Marilenei, poate o va binedispune și va prinde un pic de chef de blog :).


Vă doresc o zi frumoasă în continuare!


Cu drag, Irina

2 comentarii:

Adriana spunea...

Ma bucur ca ti-a placut premiul, Irina :) Abia astept si eu liliacul! Am cativa in curte, miroase asa de frumos cand apar floricelele...

Anonim spunea...

Să știi că m-ai binedispus, mulțumesc! Acum vreo 2 săptămâni chiar am fotografiat un câmp cu rapiță înflorită, uitasem să descarc pozele...Te pup și mersi că te-ai gândit la mine!