sâmbătă, ianuarie 21, 2012

Sambata rooz!! :)


Despre Sambata Roz aici.

Astazi a nins pentru prima oara iarna aceasta, si a fost tare frumos!am fost in vizita la niste prieteni, si copiii au iesit afara si s-au bulgarit -  bucuria lor :).
Am ajuns acasa la caldurica, si am inceput sa lucrez  la  paturica mea cea noua. Mi-era dor sa crosetez! Pe masuta - o ceasca de ceai fierbinte si parfumat alaturi de felii de cozonac, rumenite un pic in cuptor, cu unt si miere deasupra.  Si o zambila roooz :).


Va doresc o seara placuta !Tine doar de noi sa ne facem serile frumoase :).

Irina

8 comentarii:

  1. He, he, ma bucur ca mai postezi si tu la sambata roz, parca ma simteam stinghera :)! Frumoasa si curajoasa zambila, caldura din casa ii e pe plac si ei, cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos!da azi a nins pentru prima data in Bucuresti ca de poveste |:) Dumnezeu sa iti binecuvanteze weekdul ramas:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Aurelia, da, e frumoasa, am cumparat-o de la ikea.E bogata, si miroase f puternic

    Mirela, multumesc la fel!

    RăspundețiȘtergere
  4. Irina, citesc cu mare inrteres blogul tau, cum am mai spus-o, in mare si pentru ca vietile noastre se aseamana foarte mult. Ce nu pot eu intelege-poate ca la noi este o problema- CUM ai reusit ca intr-o singura Sambata sa mergi si in vizita, sa va jucati, sa mai si crosetezi........mancare , gatitul pt duminica si restul-presupun ca lucrezi, nu?-cum te incadrezi cu toate? As apresia enorm daca mi-ai ta un sfat!
    Laura

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat mai multe seri minunate si frumoase sa aveti! Si o saptamana buna si binecuvantata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Laura, pai gatitul nu imi ia foarte mult, fiindca pregatesc mancaruri simple.De obicei gatesc doar un singur fel pentru pranz.Curatenie nu am prea mult, ca stam in 3 camere, nu in 10 :). In vizita am mers la pranz si am stat cateva ore, copiii se mai joaca intre ei, asa ca timp este.Eu lucrez doar 3-4 ore dimineata- asa ca nu imi raman multe de facut la sfarsit de saptamana.

    RăspundețiȘtergere
  7. Seara e un moment foarte . . . romantic , aș putea spune .
    Să ai cât mai multe seri frumoase !

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.