luni, februarie 27, 2012

Un verset pe saptamana- 9 din 52

  
amanunte aici
..........................
Am ramas un pic in urma cu postarea versetelor, si cu realizarea albumului. Sper sa recuperez cat de curand, ca sa nu raman prea mult in urma. Astazi este prima zi din Postul Mare, si m-am gandit la toti cei care de buna-voie se silesc a posti, nu doar de mancare, ci si de pacate, incercand sa urmeze Domnului nostru Iisus Hristos. Multi sunt neintelesi si ridiculizati de cei din jur, fiindca in lumea de azi multe din cele pe care Dumnezeu le numeste pacate sunt socotite a fi virtuti. Ca o incurajare pentru toti m-am gandit la acest verset :

De sunteţi ocărâţi pentru numele lui Hristos, fericiţi sunteţi, căci Duhul slavei şi al lui Dumnezeu Se odihneşte peste voi; de către unii El se huleşte, iar de voi se preaslăveşte. 
1 Petru 4:14


Cuviosul Nicon de la Optina spunea :

`In vremurile noastre,oamenii veacului acestuia ne privesc pe noi credinciosii ca pe niste nebuni si prosti.Lor nu le place credinta noastra ortdoxa,oranduirea noastra bisericeasca, regulile si obiceiurile.Ei rad batjocoritor de tot ce este sfant pentru noi.Deseori trebuie sa ascult din partea credinciosilor, care sunt nevoiti sa traiasca in mijlocul lumii invrajbite, cat de greu le este sa suporte batjocurile si glumele lor nesfarsite.Iar eu cred ca aceasta atitudine ar trebui primita ca o cinste.
De sunteţi ocărâţi pentru numele lui Hristos, fericiţi sunteţi, căci Duhul slavei şi al lui Dumnezeu Se odihneşte peste voi (1Petru 4:14).Daca noi suntem luati in ras, daca nu suntem iubiti, inseamna ca nu suntem din lumea aceasta.Nu are rost sa ne tulburam si sa ne mahnim din cauza acestor lucruri.`
 (Filocalia de la Optina, vol. 1, ed. Egumenita)

Va doresc o saptamana binecuvantata, si post cu folos!daca participati la aceasta provocare, va rog lasati la comentarii versetul pe care doriti sa-l memorati, sau link catre blogul vostru, daca ati scris o postare pe aceasta tema.! daca doriti sa postati imagini, o puteti face pe pagina de facebook.
Irina

5 comentarii:

  1. Urmaresc blogul tau de mai mult timp si am gasit mereu articole pe sufletul meu;de curand m-am hoatarat sa incep si eu un blog,far fiind novice, mi-e greu sa-l aduc la forma dorita;daca ai putea sa-mi oferi cateva sfturi mi-ar prinde tare bine!Multumesc Irina si post usor si binecuvantat tuturor crestinilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Căci dacă vă urăşte pe voi lumea, să ştiţi că întâi m-a urât pe Mine", cum spunea Mântuitorul. Postul e truda trupului şi bucuria sufletului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nicol, ce fel de sfaturi ai nevoie?daca imi pui niste intrebari concrete voi incerca sa raspund, daca ma pricep.Dar acum interfata blogger e in romana, si e foarte usor de folosit.

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-a placut mult articolul acesta,desi stiu cat este de greu in momentele in care suntem ocarati sa ne tinem inimile in frau.
    Am sa mi-l notez si eu pe un biletel din inimioara.
    Imbratisare!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.