joi, august 29, 2013

Toamna e in aer...

simtiti? :)



Irina

15 comentarii:

Anonim spunea...

Refuz sa simt!! prea repede, prea curand...
Laura Popa

@irina_sweet_home spunea...

:) intradevar, parca n-am simtit vara asta...dar sper sa avem o toamna placuta

Carmen M. spunea...

DA, simt si ma bucur tare mult, e anotimpul meu preferat..... si vara e superba si totusi toamna are ceva apaprte, poate pentru ca sunt si nascuta in octombrie, poate pentru ca se racoreste si e mai respirabil.....
la noi la Brasov zilele de toamna cu ploi mocanesti si zile racoroase deja s-au instalat si am profitat de ele si ma simt bine :)

Mariana spunea...

...şi eu refuz să simt! :)
Sper la o toamnă lungă, cu zile călduţe până târziu.

Irina spunea...

Si pe aici :).

Unknown spunea...

Da, si eu o simt pe-aproape si ma bucur. Deja stiu ca ceea ce urmeaza e atat de frumos, de bogat, de colorat si de aromat! :)

Coco spunea...

Vedem! :) Ce a mai plouat de dimineata pe DN1! E superba toamna, fiecare anotimp e frumos..

Raluca M. spunea...

Eram intr-un magazin zilele trecute si vanzatoarea incerca sa ma convinga de faptul ca rochiile sunt ok si pentru sezonul asta cu un blazer sau sacou deasupra. I-am raspuns ca poate pentru viitorul pentru ca la mine este inca vara.

Eu am decis acum vreo 10 ani ca septembrie este luna de vara si toamna incepe din septembrie, asa ca afara este o ploaie clasica de vara :D.

Anonim spunea...

Daaaaa, si ce-mi mai place!!

@irina_sweet_home spunea...

si pentru mine toamna e anotimpul preferat, desi sunt nascuta primavara :)

@irina_sweet_home spunea...

sper si eu sa fie o toamna lunga si calda, sa ploua numai noaptea :))

@irina_sweet_home spunea...

o da, mai ales culorile...culorile sunt teribile...

@irina_sweet_home spunea...

si la noi a plouat, si azi noapte, si azi dimineata, dar e nevoie, pamantul e foarte uscat

@irina_sweet_home spunea...

:)))

@irina_sweet_home spunea...

si mieeee!!!