duminică, noiembrie 03, 2013

Noiembrie- luna multumirii: ziua 3


sursa
Nu oamenii fericiti sunt multumitori, ci oamenii multumitori sunt fericiti.
It is not happy people who are thankful. It is thankful people who are happy.
..................
De meditat si de notat... aceasta zicala ne arata care este calea spre fericire- o inima multumita!nu circumstantele exterioare ne fac fericiti, ci ceea ce avem in inima.Vedem oameni care au de toate, si sunt nefericiti, si altii care sunt bolnavi, ori care traiesc in lipsuri, si sunt fericiti.
 Fericirea ta de unde vine- dintr-o inima recunoscatoare pentru ceea ce are, sau din exterior?noteaza zece lucruri pentru care esti multumitor astazi, si iti vei da seama cat de binecuvantat esti de fapt!

3 comentarii:

Aliceee Traveler spunea...

1. Copilul, sotul parintii, bunica, sunt sanatosi
2. Fiul meu, cea mai valoroasa comoara
3. Sunt inconjurata de oameni frumosi, buni
4. Imi permit tot ce-mi doresc fiindca stiu sa-mi doresc doar ce-mi permit
5. Traiesc intr-o tara frumoasa si libera, unde pot sa iau decizii dupa propria minte si nu constransa de altii

Am posibilitatea sa calatoresc, sa dezvolt calitati, sa traiesc asa cum vreau si cu cine imi place
Sunt recunoscatoare pentru ceea ce am

Anonim spunea...

I pay a visit daily a fеw web sites and websites to гead articles ߋr reviews, еxcept this blog ɡives quality based
content.

Anonim spunea...

There is certainly a lot to know about this issue.
I really like all of the points you made.