vineri, iunie 27, 2014

Colectia de vineri - linkul tau pe Dulce Casa!

Azi este vineri, asa ca sper sa lasati linkul vostru pe Dulce Casa, fiindca avem inainte un intreg sfarsit
 de saptamana in care sa citim lucruri noi si interesante :). 
 Va astept cu drag!


!!!Linkurile pot include subiecte ca :...
educatie, activitati cu copii, casatorie, credinta,  gospodarie, organizare, retete, inspirationale/motivationale, ganduri personale, gradinarit, lectura/recomandari de carte, lucru de mana, impresii de calatorie, etc..Nu e neaparat ca linkul sa fie de pe blogul personal, puteti adauga linkuri catre articole care v-au placut.!!!!
Va rog nu postati  linkuri catre articole publicitare, umanitare, vanzari, etc..
Daca nu va descurcati , lasati linkul la comentarii, si il voi adauga eu. 
Colectia este deschisa pana pe 29 iunie seara.
  Va multumesc pentru participare!




5 comentarii:

  1. Buna, vroiam sa-ti spun ca m-am mutat de pe http:casutalaurei.blogspot.ro pe http://casutalaurei.ro. Daca ai timp, schimba, te rog, vechiul link cu cel nou.
    Mi-a placut articolul tau despre frati. Eu am fost foarte geloasa pe sora mea, mi se parea tot timpul ca e avantajata de parinti. Nu stiu, e o tema grea, si eu mi-as dori ca baietii mei sa se iubeasca si sa nu se gelozeasca. Foarte interesante jocurile tale si sunt modalitati excelente pentru intarirea increderii in sine a fiecarui copil, plus ca fiecare primeste o atentie speciala la un moment dat:))).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am schimbat
      uite, de asta ma tem eu, ca nu cumva sa gresesc, fara sa vreau, si sa starnesc gelozie intre ele

      Ștergere
  2. vad ca ai reusit!foarte frumos tabloul...asa e, fara nadejde nu vom reusi nimic...deznadejdea e considerata un pacat fiindca arata masura cedarii noastre, si a neincrederii in Dumnezeu. Pot totul in Hristos care ma intareste!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pentru gazduirea acestei colectii! :) O astept mereu cu nerabdare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, am reuşit până la urmă, n-a fost prea greu. Credeam că e mai complicat. :-)

    Mă bucur că ţi-a plăcut tabloul! E oarecum diferit de cele pe care le fac de obicei (şi e primul meu portret), dar mie tare mi-e drag... Ne înfrumuseţează sufrageria. :-)

    Da, e important să ai nădejde - de asta sunt atâtea îndemnuri încurajatoare în Biblie. În acelaşi timp, sunt convinsă că Dumnezeu are mare înţelegere pentru faptul că putem uşor să fim copleşiţi de probleme uneori. Îmi place grozav că atunci când Ilie a fost total descurajat şi şi-a dorit să moară (e uşor ca după o mare realizare spirituală să ai o cădere), Dumnezeu nu i-a ţinut predici, ci i-a trimis ceva de mâncare, i-a spus să doarmă, iar apoi, când a fost suficient de odihnit, i-a corectat cu blândeţe modul de gândire... Dumnezeu are aşa de multă milă pentru slăbiciunile omeneşti ale copiilor Lui... Psalmii sunt plini de mărturisiri de credinţă, dar amestecate cu tot felul de îndoieli, descurajări... toate la un loc. Tocmai din cauza asta sunt aşa de aproape de inima mea, mai ales atunci când trec prin perioade foarte grele. Sunt aşa de autentici... toate sentimentele şi trăirile omeneşti, revărsate înaintea lui Dumnezeu, care nu condamnă pentru asta. Pentru mine e încurajator! :-)

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.