duminică, noiembrie 09, 2014

Jurnalul unei femei simple

 


Jurnalul a fost adus  in blogosfera romaneasca de Corcodusa.

  PENTRU ASTAZI... 
11 noiembrie 2014, duminica, ora 14.30

♥  Afara...
e innorat si umed, dar  nu e frig.
Ma gandesc ...
ca am avut o saptamana  obositoare, cu copii bolnavi si multa munca in casa.Mi-am imaginat cu totul altfel aceasta saptamana de concediu :)).
Sunt recunoscatoare...
pentru curatenie.Imi place cand casa e luna si miroase a proaspat spalat.

Din bucatarie...
  am terminat cu masa de pranz si cred ca o sa-mi fac un ceai.

  Ce mai mesteresc/creez..
Tricotez in continuare la vesta raglan.

Intentionez sa ...
  ma odihnesc, daca tot e duminica.

Citesc...
nimic momentan

Sper...
sa ne insanatosim cat mai repede. Otilia a adus de la gradi o enteroviroza si inca ne mai distram cu varsaturi si dureri de burtica.

Abia astept sa... 
fac o prajitura cu foi, sper sa imi reuseasca.

Am invatat(invat) ...
ca trebuie sa fim ingaduitori unii cu altii.

Prin casa...
fiecare si-a gasit cate ceva de facut in liniste.

Ma intreb...
daca n-ar fi bine sa-mi fac o lista cu pregatirile pentru Craciun. Nu-mi place sa las totul pe ultima suta de metri.

  Un citat preferat pentru azi...

 

Unul din lucrurile mele preferate... 
filmele de comedie

Cateva planuri pentru restul saptamanii...
sper sa prind o zi cu soare ca sa plantez bulbii care mi-au ramas.

O fotografie de astazi...
 
 
 

3 comentarii:

  1. 9 noiembrie 2014 :)
    Sanatate va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt zile in care timpul fuge si fuge mai repede decat mine ,nu reusesc sa citesc carti desi imi place sa cumpar ,liste de cadouri imi fac doar in minte si off sunt inebunita sa umblu cu matura dupa mine sa strang si sa sterg praful cea ce la ai mei li se cam urca la cap ..

    RăspundețiȘtergere
  3. Sanatate si tie putere, Irina! Si mie imi place tare mult casa curata si proaspata!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.