joi, februarie 28, 2019

Mozaicul lunii { februarie 2019 }


Revin cu rubrica ,,mozaicul lunii,,!
Sa povestim cum a fost luna februarie pentru 
 noi, in cateva imagini si cuvinte...
  
 

Luna februarie a trecut foarte repede, parca nici n-am simtit-o.Poate ca a fost vremea- ba frig, ba caldut, poate a fost astenia de primavara, nu stiu, dar nivelul meu de energie fizica a fost foarte jos.In afara de serviciu n-am prea avut chef de iesit din casa, in schimb am avut chef de lucru de mana si de citit.Am citit mult luna asta, mi-am cumparat si carti noi - ceva ce n-am facut de muuulta vreme.
Nu am realizat unele lucruri pe care mi-am propus sa le fac la inceputul lunii, in schimb am facut altele, care au aparut in mod neprevazut pe parcurs :)).
A fost o luna plina, dar oarecum monotona.
Cum a fost fost februarie pentru voi?






9 comentarii:

  1. Am reușit să îmi cresc nivelul de energie (după câțiva ani în care am fost absolut praf, indiferent cate vitamine as fi luat) cu cateva minute de exerciții fizice pe zi:https://youtu.be/hCLPWlo4YkU

    Cu drag,

    Elena

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. general sunt bine, fiindca mananc destul de sanatos si merg mult pe jos in fiecare zi, dar cred ca e din cauza ca am avut niste luni foarte stresante in urma.Simt nevoia sa ma linistesc, sa ma odihnesc.Oricum, un program de exercitii invioreaza, clar, ridica si serotonina.Trebuie sa ma apuc :)

      Ștergere
  2. Nu stiu daca am reusit sa inscriu link ul cum trebuie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa luna februarie ce s-a scurs, bine te-am regasit primavara martisor.
    Adevarul este ca nu am avut o luna prea grozava dar plina de plimbari si tot felul de treburi. Am descoperit si platforma TEDtalks. acolo am urmarit fel de fel oameni care m-au pus pe ganduri.
    Sa avem un martie frumos si linistit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca trebuie sa fac si eu ceva, ma simt epuizata!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumoasa este paturica colorata, imi doresc una cu multe culori din fire mai groase!
    februarie a fost cu multe proiecte pe care urmeaza sa le dezvolt! :)

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.