miercuri, august 14, 2019

Caldura mare...

Azi a fost foarte cald, din nou...dimineata pe la 8 erau deja 27 de grade. La pranz era cuptor 🌡️🌡️🌡️
Fac o proba, postez de pe telefon, vreau sa vad cum e 😁. Ca sa scriu zilnic o postare am nevoie de acces rapid.Of, timpul asta - e prea scurt sau vrem noi sa sa facem prea multe?😁Urmeaza cateva zile cu sarbatori.Nu plecam nicaieri, fiindca mini- vacantele sunt momentul perfect sa ramai in capitala. Foarte multi pleaca si traficul e de vis, sa te tot plimbi :).
Voi ce planuri aveti?

Irina

1. Si la noi in Brasov caldura nefiresc de mare :) aproape lesin cu sarcina dar sper sa mai rezist ultima luna :)) Ma bucur ca ia sotul concediu pana in 2 sept, mai rezolvam treburi necesare a fi facute inainte de inceperea scolii, gradinitei, nastere, mutat la casa....suntem in schimbari mari si nadajduim sa le finalizam cu bine!

1. da, si mie mi s- a facut rau de caldura, si nu patesc asta de obicei.Nici nu vreau sa ma gandesc cum e sa fii si gravida in luna mare.Doamne ajuta in toate!

2. Noi mergem la biserica si pe langa casa (parc, gradina botanica, cinema).

1. Şi noi tot îm capitală. Am stat ca popândăii îm casă multe zile la rând. :)))) Am îndrăznit să ieşim doar la supermarket la nevoie şi seara în parc cu cel mic. Culmea că înainte de sarcină eram tare rezistentäla caniculă. Din timpu sarcinii şi acum la un an şi nouă luni după naştere, nici nu vreau să mai aud de vară :))) Cred că hormonii sunt vină. Azi a fost mai răcoare. Ne-am bucurat şi am stat pe afară mai mult.

Zile răcoroase vă doresc! :)

3. Pe-aici nu-i cald tare. Uneori parcă mi-e și dor de căldura din București..
    În casă e chiar răcoare, de la copacii mulți din fața blocului/geamului cred + nu mai stăm la et. 8. Afară au fost 22 de grade azi. Ieri 26 de grade.
    Azi, printre altele, am fost la stomatolog. M-a amețit anestezia așa că am zăcut pe canapea puțin. Când am ațipit au început copiii să roiască în jurul meu și mi s-a dus somnul. :))

4. Eu zic ca a iesit bine proba cu telefonul. Placerea de a te citi zilnic suplineste oarece deficiente de imagine care ar putea aparea. Parerea mea !
    Ieri am stat si noi acasa. Ne-am odihnit !

1. da, cu telefonul pot pune imagini si sa scriu chestii scurte, dar pentru postari mai elaborate trebuie sa deschid laptopul
      Multumesc ca ma citesti!

5. Prin natura serviciului, eu nu am minivacanta, dar profitând de ziua libera de vineri, am fost într un pelerinaj de o zi, la Mănăstirea Sf. GHERASIM Kefalonitul din Negrești, Constanța. Apoi la M. Sf. Maria Magdalena(e în construcție încă) M. Sf. Apostol Filip din Adamclisi și Sf. Serafim de Sarov din satul Ion Corvin, Constanța. O experienta minunata, la mănăstiri de care nu auzisem. A fost o zi tocmai bună, lipsita de trafic intens! Doamne ajută!

6. Felicitarii chiar ma gandeam cand mai postezi!Stiu ca ai si tu o viata a ta si nu poti sa postezi in fiecare zi!

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.