joi, august 06, 2020

Cand vara se ingana cu toamna

© dulcecasa.blogspot.ro
De Schimbarea la Fata vara se ingana cu toamna.Din popor se spune ca Probijenia marcheaza inceputul toamnei si, cel putin aici in sud, pare ca asa este. Seceta a uscat totul. Vantul sufla printre frunze si se aude un fasait uscat, sec.Desi inca este foarte cald, toamna se simte in aer. Am iesit putin la plimbare pe campuri ca sa surprind peisajul aproape straniu in uscaciunea lui.
Gazonul din curte, verde si frumos, arata ca ars - cu siguranta va trebui sa cumpar un aspersor, poate il revitalizez putin.Nu-mi amintesc de cand n-am vazut ploaia. Dar daca e frumos si senin afara in ziua Schimbarii la Fata, toamna va fi roditoare, imbelsugata si insorita.Nu stiu ce sa zic, cu seceta asta...dar sa speram ca batranii au dreptate :)).

© dulcecasa.blogspot.ro

© dulcecasa.blogspot.ro

© dulcecasa.blogspot.ro

© dulcecasa.blogspot.ro

© dulcecasa.blogspot.ro

© dulcecasa.blogspot.ro

© dulcecasa.blogspot.ro

© dulcecasa.blogspot.ro

© dulcecasa.blogspot.ro

Va doresc un august binecuvantat!


7 comentarii:

  1. Din pacate, canicula, absenta sistemelor de irigatie ne vor lasa fara hrana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, totul se usuca.Lumea uda gradinile, dar la camp e greu

      Ștergere
    2. In Dobrogea, oamenii avand atata apa in jur, lucrurile stau un pic mai bine. Insa tot e aiurea! Am vazut multe campuri de floarea soarelui - uscate.

      Ștergere
  2. Veniți la Suceava, aici plouă constant... Și dacă nu plouă, ninge... Anul acesta vara a fost într-o joi, în rest ploaie... E drept că e verde peste tot dar nu prea avem unde purta sandale, de exemplu. Zi frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, ce as veni...mai ales pe caldurile astea :)). Stiu ce zici de clima de acolo- eu sunt din Suceava :) si cand m-am mutat in Bucuresti hainele mele de vara (vara suceveana :)) ) au devenit haine de toamna tarzie- primavara :))

      Ștergere
  3. Mi-ati putea spune de unde este gaina aceea delicioasa :) ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parca de la jumbo sau de la mega image le-am cumparat, nu-mi amintesc exact.In perioada sarbatorilor de Pasti le-am cumparat, dar de mult.

      Ștergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.