sâmbătă, decembrie 26, 2020

Craciun cu bucurie!

„Slavă  lui Dumnezeu în locurile preaînalte şi pace  pe pământ între oamenii plăcuţi Lui.”

Luca 2 :14

Ma bucur ca, spre deosebire de Pasti, cand am fost limitati de restrictii, n-am putut sa mergem la Biserica si, in general, atmosfera a fost mai incarcata , se simtea tensiunea din aer, de Craciun a fost mai bine.Nu e carantina decat in unele localitati, se poate circula peste tot, se poate merge la Biserica, respectand distanta, purtarea mastii si dezinfectatul.

A fost parintele cu icoana Craciunului si ne-am bucurat sa-l primim. Fetele mici au fost la colindat prin vecini.Am facut cumparaturi din zona, am evitat Bucurestiul si aglomeratia din marile magazine.

Am petrecut Sarbatoarea Nasterii Domnului in familia restransa, anul acesta nu am facut vizite si nu am primit musafiri, dar cu siguranta vor veni si vremuri mai bune :).

In Ajun am gatit toata mancarea - cozonaci, bors de cartofi cu smantana (fara carne), o rulada de pui cu carnat, cartofi copti cu rozmarin, tort snickers.Mama a facut salata de boeuf si chiftelute aperitiv.

Cozonacii i-am facut cu o singura dospire, mi-a luat o ora sa fac aluatul, sa ii umplu si sa ii pun la dospit, si dupa o ora jumatate i-am pus la cuptor.E o reteta care nu consuma mult timp si mi-a reusit de fiecare data.

Am terminat toata treaba pe la zece - unsprezece seara ( m-am apucat pe la patru) - mancare, curatenie si masa pusa.

Am lasat lumanarile de advent sa arda pana la capat

Dimineata toata lumea s-a bucurat de cadourile aduse de Mos Craciun. Am luat un mic dejun tarziu, si ne-am asezat la masa de Craciun spre ora 3-4.

Tortul snickers nu a iesit prea aratos :)), dar  a fost foarte, foarte bun,  cu blat umed de ciocolata insiropat cu zahar ars, caramel cu alune si mousse de unt de arahide.

Afara a fost cald pentru perioada asta, cred ca in jur de 10 grade. La un moment dat a iesit soarele, dar apoi vremea s-a inchis. Seara am observat cerul, de un trandafiriu minunat.

Dupa masa am avut program de leneveala si de Netflix :))

Pana anul viitor suntem in concediu, copiii in vacanta si intentionam sa profitam de acest timp, ca sa intram in noul an cat mai odihniti si mai relaxati :).

Va doresc si voua Sarbatori cu bucurie, cu multumire  si cu iubire, alaturi de cei dragi.

Voi cum ati petrecut de Craciun? :)