luni, octombrie 25, 2021

O revenire dificila

 

pinterest.com

 

Cum ii spuneam Laurei aici , in ultima vreme m-am simtit tare imprastiata, si nu stiu zilele cand si unde se duc, acum e dimineata, acum e  seara, acum e luni, acum e duminica.Inceputul anului scolar n-a fost deloc unul lin si linistit, covidul asta a luat-o razna iar si am inceput ba la scoala, ba online, fiecare cu programul lui, o saptamana asa, doua invers, de ne-a zapacit de cap pe toti.Am inscris-o pe Ale la gradinita, fix dupa prima saptamana a racit, raceala pe care a impartit-o cu generozitate tuturor celor din casa 🤦‍♀️.Din fericire n-a fost covid, ci doar o raceala banala care a trecut in vreo 10 zile. Apoi, pe fondul imunitatii slabite a facut o frumusete de herpangina...ne-am distrat, ce sa zic :)).Din fericire au trecut si astea, impreuna cu dorinta de a o mai duce la gradinita :))). Poate prin mai sa revenim in colectivitate, cand mai trece si covidul, si e vreme de stat pe afara.

Cu toate acestea n-am uitat de provocarea de octombrie, chiar daca nu am scris pe blog :).Doar ca am inceput cu sfarsitul, adica cu o reorganizare a bucatariei. Am mutat mobila si electrocasnicele, cu gandul de a schimba frigiderul cu unul mai incapator si mai lat  fata de cel actual.Deocamdata am ramas doar cu mutatul :)), vom vedea cand va veni si frigiderul :)).

Fiindca primele saptamani ale lunii au fost dedicate reorganizarii, o sa inghesui in ultima deconectarea de agitatie, reconectarea cu mine si cu Dumnezeu, odihna si un pic de rasfat :). Simt nevoia sa ma adun putin, sa am grija de mine si sa ma bucur de aceste zile de toamna superba. Imi doresc sa scriu mai mult pe blog, e o activitate care ma deconecteaza, ma bucura si ma ajuta sa pastrez amintiri frumoase.

Va invit sa rasfoiti postarile de la provocarea din anii trecuti, in speranta ca vor fi o inspiratie pentru voi :).

Va imbratisez cu drag si sper ca aceasta postare sa gaseasca pe toti sanatosi si bucurosi.




Niciun comentariu: