duminică, aprilie 10, 2022

Jurnalul saptamanii { 2022: s.14/52 }

 

♥ PENTRU SAPTAMANA...

 14 : 4- 10 aprilie 2022
 
 

♥ VREMEA...

a fost frumoasa la inceputul saptamanii, spre sfarsit a batut vantul foarte tare, s-a racit, iar duminica a plouat torential.

 Imi place foarte mult rubricuta asta cu vremea, anul viitor o sa ma pot uita inapoi, ca sa compar :).

 

♥ MA GANDESC ... 

ca vreau sa fiu mai atenta cu mine, am senzatia ca m-am neglijat prea mult in ultima vreme. Luna trecuta am inceput sa am mai multa grija la dieta, sa iau suplimente alimentare si sa stau mai mult in aer liber.Inceputul lunii aprilie a venit cu provocarea Laviniei Bratu, despre care am scris aici si pe care m-am hotarat sa o urmez.Desi am inceput putin mai tarziu, din cauza unei faringo-laringite care m-a scos din priza cateva zile :)), imi fac foarte bine momentele de dimineata in care am reluat practica afirmatiilor impreuna cu o scurta meditatie ghidata (am cautat pe youtube ceva cu care sa rezonez) si cateva exercitii de respiratie.Apoi, la pranz, o mica pauza pentru respiratie si constientizare de sine, iar seara - un scurt bilant personal al zilei si o meditatie de seara.


♥ SUNT RECUNOSCATOARE PENTRU...

oameni si carti

♥ UNUL DIN LUCRURILE CARE MI-A PLACUT SAPTAMANA ACEASTA... 

sa mai lucrez prin gradina si sa-mi reorganizez dormitorul.Si am sarbatorit Ziua Fratilor si a Surorilor - am mancat cu totii ceva bun si le-am facut fetelor poze impreuna.Notez, ca sa o serbam  si  anul urmator :)



 ♥ MA UIT/ASCULT...

vreo doua zile nu m-am simtit prea grozav, asa ca am lenevit in pat , cu un ochi la un serial pe care l-am mai vazut de mult, dar mi-a placut.L-a regasit pe hbo go, se numeste ,,Dragoste mare"  (Big Love , 2006) si este vorba despre o familie poligama din Utah, SUA.Nu va dau amanunte, poate vreti sa il vedeti :)).Mie mi s-a parut foarte bine realizat, de altfel serialul a obtinut si multe premii.
 


 
 ♥ PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE...
  •  sa termin curatenia in curte, sa plantez restul de seminte si sa scot muscatele afara
  • sa fac cumparaturi pentru Pasti
  • sa fac sarmale pentru Pasti si sa le bag la congelator
  • sa citesc

   

♥ UN CITAT PREFERAT...

 

 

 ♥ IMI DORESC

ca duminica sa fac un ,,detox digital,, si, in loc sa stau gura casca pe net sau la tv :), sa citesc, sa colorez (un hobby pe care nu l-am practicat de mult si de care mi-e dor), sa ies in natura, sa ascult linistea
 

  ABIA ASTEPT SA ...
 
vina vacanta

 ♥ O FOTOGRAFIE/MAI MULTE DE SAPTAMANA ASTA...





Va doresc o saptamana minunata si multumesc pentru vizita!


Niciun comentariu: