duminică, aprilie 24, 2022

Jurnalul saptamanii { 2022: s.16/52 }

 

 Hristos a inviat!va doresc Sarbatori binecuvantate, cu pace si cu bucurie!

♥ PENTRU SAPTAMANA 16

18-24 aprilie 2022
 

♥ VREMEA...

a fost friguroasa si ploioasa pana spre sfarsitul saptamanii.Am dat drumul la centrala, findca a fost frig si in casa.In unele dimineti a fost bruma.



♥ MA GANDESC ...

ca nu am facut saptamana trecuta mare lucru din ce mi-am propus, a fost prea frig, prea ploios.Ma bucur ca rosiile au trecut testul frigului :)), inca mai traiesc, desi sunt puse afara, ca nu avem solar.

 

♥ SUNT RECUNOSCATOARE PENTRU...

ziua de Inviere care a fost minunata - atat de cald, de placut, am putut pune masa afara, ne-am bucurat foarte mult de soare, de lumina, de parfumul primaverii.

♥ UNUL DIN LUCRURILE CARE MI-A PLACUT SAPTAMANA ACEASTA... 

au fost Sarbatorile, care au trecut cu liniste si pace, in ciuda micilor ispite inerente vietii :).


♥ MA UIT/ASCULT... 
 
videoclipuri cu gradinareala si cu diverse mestereli.


 ♥ PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE...

sper sa fie vremea buna, ca sa termin de plantat si de aranjat in gradina

 
 ♥ UN CITAT PREFERAT...
 
 

 

 ♥ IMI DORESC

sa zambesc mai mult

 
  ABIA ASTEPT SA ...
 
stau afara si sa citesc, sa cos sau sa tricotez.Poate scot ia de la naftalina :)), sa mai cos vreo doua randuri.

 
 ♥ O FOTOGRAFIE/MAI MULTE DE SAPTAMANA ASTA...
 
 




 
Va doresc o saptamana minunata si multumesc pentru vizita!
 

11 comentarii:

Ioana spunea...

Adevărat a Înviat🙏!
Învierea Domnului să vă aducă pace,liniște și multe binecuvântări cerești!
Doamne ajută

IonelaD spunea...

Felicitări! ❤️❤️❤️❤️

Anonim spunea...

Adevarat a inviat! Sarbatori linistite!

MNiko spunea...

Nu stiu de ce, dar postarile tale nu prea imi mai apar in blogroll decat foarte tarziu. Mai degraba vad pe FB ca ai scris ceva.
de ce floarea de papadie si frunza de trandafir pe masa/farfurie?

@irina_sweet_home spunea...

sunt frunze de trifoi :).Pentru decor :), fara semnificatii aparte :)

@irina_sweet_home spunea...

multumim la fel!Doamne ajuta!

@irina_sweet_home spunea...

multumesc!:)

@irina_sweet_home spunea...

multumesc la fel!

Zuzu spunea...

Ce frumos! :)

MNiko spunea...

Am inteles. Multumesc de raspuns.

Carmen spunea...

Adevarat a Inviat! Superbe zile. E primul an cand intru in Biserici, fac fotografii si cu ocazia asta am gasit ce cautam Psaltirea cu scris mai mare. Sa zambesti cat mai des! Priveste in jur dimineata in jurul tau intr-o clipa de liniste, nici nu e nevoie sa cauti motive sa zambesti. Zile cu spor, senine si linistite!