marți, noiembrie 08, 2022

Blogonoiembrie 2022 : ziua 2

pinterest.com

Bine v-am regasit la blogonoiembrie , ziua a doua ☺️. Azi am avut o zi foarte obositoare, multe ore la serviciu, apoi drumuri cu diverse probleme, acasa treburi, apoi iar drumuri la cumparaturi, apoi iar treaba pe acasa, abia acum m-am linistit si eu un pic, am zis sa scriu si sa ma culc, ca deja e 21.30 😁

VERSETUL ZILEI...DE AZI

 Atunci voi lăuda  Numele lui Dumnezeu prin cântări şi prin laude Îl voi preamări.

 Ps. 69 : 30


VREMEA ... AZI  



GANDURILE ZILEI

La ora asta chiar n-am nici un gand :)), ma simt obosita si abia astept sa ma culc.Dar vreau sa notez ca afara e o luna minunata, imensa, portocalie, rotunda.Din pacate n-am putut s-o imortalizez ca a intrat repede intre nori.
Si azi dimineata m-am bucurat de buchetele multicolore de flori dintr-un magazin, pregatite pentru sarbatoarea Sf. Arhangheli Mihail si Gavril .
Trimit un gand bun si o rugciune tuturor celor cre poarta numele Sf. Arhangheli!

cu drag, 


6 comentarii:

  1. Imi place enorm prima poză, culorile de toamnă minunat combinate, iar Gilmore Girls a fost unul din serialele pe care le urmăream cu drag cand era pe Diva. Cred că o să-l caut, poate reușesc să-l văd pe tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este pe Netflix, daca vrei sa il vezi.

      Ștergere
    2. Mă uitam la Gilmore Girls când eram însărcinată cu Ioan. :) Ce amintiri... și cât de mult s-a schimbat viața mea de atunci!

      Ștergere
    3. eu acum am vazut serialul prima data, cu un ochi la tv si cu unul la lucrul de mana.Mi-au placut decorurile, atmosfera, mai putin actiunea, plin de relatii toxice pe acolo.Mi-a placut articolul asta al Laurei referitor la serial : https://www.laurafrunza.com/2020/08/17/am-vrut-sa-fiu-lorelei-gilmore-si-ma-bucur-ca-nu-sunt-chiar-asa/

      Ștergere
    4. Nu am netflix, dar cred că l-aș putea găsi pe net. Am citit articolul Laurei, cu spoiler cu tot. Nu îmi place in ce direcție se îndreaptă. Exact cum spunea Laura, îmi plăcea Lorelai cand eram mai tănără.

      Ștergere
    5. Da, ai dreptate cu relațiile toxice... Tocmai pt atmosferă mă uitam și eu.

      Ștergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.