duminică, decembrie 18, 2022

Jurnalul saptamanii { 2022: s.50/52 }


 

pinterest.com     


♥ PENTRU SAPTAMANA  


12 - 18 decembrie 2022
 

♥ VREMEA...

A fost friguroasa la inceput de saptamana, a plouat , intr-o seara a fulguit.Ieri a fost desul de cald, azi se anunta maxim 3 grade si ploaie.



   ♥ MA GANDESC ...

ca am nevoie de putina liniste si de timp pentru mine, sa imi reincarc bateriile.Ultima luna a fost efectiv pe maxim de viteza inainte, nu am avut timp sa stau sa ma adun.Am avut o mizerie de raceala, care a trecut de la unul la altul din noiembrie pana acum, pana nu am luat antibiotic nu am scapat.Apoi starea mamei mele s-a inrautatit foarte mult, am avut cateva zile, de fapt nopti,  foarte grele, cu umblat pe la urgente, cu internare,  cu externare, cu tot felul de probleme pe care un bolnav aproape nedeplasabil le ridica.A trecut si asta, cat de cat e stabila acum.In minivacanta de 1 decembrie am fost plecati, asa ca n-am apucat sa fac absolut nimic in casa, nu am fost pregatiti nici de Sf. Nicolae.Abia ieri am reusit sa facem bradul si sa scot canile de Craciun :).
Lucrurile s-au mai linistit cat de cat si sper sa ne putem bucura de Sarbatori cu pace.Ma simt foarte, foarte obosita nu neaparat fizic, cat psihic.Imi pare rau ca n-am avut timp pentru jurnalul de advent, si nici pentru o provocare foarte frumoasa, lansata pe fb de Alexandra Sava (recomand)
.Nu-i nimic, intentionez sa o pun in practica incepand de maine, chiar am nevoie de un reset si de un inceput bun :).

♥ SUNT RECUNOSCATOARE PENTRU...
 
putere si ajutor de Sus.Am simtit foarte mult ajutorul lui Dumnezeu in aceasta perioada dificila.S-au deschis usi si am fost ajutati din locuri neasteptate.In mijlocul furtunii sa nu ne indoim niciodata , caci suntem in corabie cu Domnul pe marea vietii.


♥ UNUL DIN LUCRURILE CARE MI-A PLACUT SAPTAMANA ACEASTA... 

a fost ninsoarea de luni noapte - rima ninsoare de anul acesta, cu fulgi mari si pufosi.Din pacate nu s-a depus nimic,  dar a fost frumos, m-am bucurat.

 ♥ MA UIT/ASCULT..

ma uit la un serial coreean pe Netflix si ma simt ca pe vremuri :)), fiindca apar doua episoade pe saptamana, sambata :)).Trebuie sa astept ca sa vad urmarea.
 
 
 ♥ PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE...
 
e ultima saptamana de scoala, si ultima de advent.Urmeaza pregatirile de Sarbatori.Inca nu m-am gandit la meniu, la cadouri, la nimic, o sa pregatesc totul din scurt.Poate o sa am timp de un mini-jurnal de advent zilele acestea, asa sper :).

♥ UN CITAT PREFERAT...
 
 
 
 

 ♥SPER 

la Sarbatori cu pace si cu bucurie pentru toata lumea


  ABIA ASTEPT SA ...
 
ma bucur de concediu 
 
 

  Voi ce ati mai facut, ce planuri aveti pentru saptamana viitoare?

 

 

♥ O FOTOGRAFIE/MAI MULTE DE SAPTAMANA ASTA...

12 comentarii:

Zuzu spunea...

S-aveți parte de zile mai liniștite și multă sănătate ție și familiei tale!

Zuzu spunea...

Anul acesta mi s-a părut încărcat, mi s-a părut dificil, iar noi, în ton cu el, aglomerați, plini de responsabilități, mereu într-un ritm alert.

maya spunea...

Multă sănătate tuturor, restul are cumva darul de a se rezolva de la sine. Eu nu am pregătiri de Crăciun de făcut, anul ăsta sunt eu cu mine, nu că nu ar fi distractiv intenționez să fac un maraton de filme de Crăciun sau pe acolo, pe Disney + și mi-am cumpărat cărți și ciocolată caldă . Prevăd o zi minunată pe 25 decembrie ceea ce vă doresc și vouă :)

Toma Tanțica spunea...

Multă sănătate și gânduri bune!
Și eu am o perioadă în care nu sunt bine cu bine din toate punctele de vedere!Mă critic des și mă gândesc numai la râu!
Fetele au început să se tachineze și sa tipe una la alta și asta mă supără !
Sărbători fericite și sanatate!

din casuta noastra spunea...

Sanatate multa tie si familiei. Si sa va bucurati din plin de Sarbatoarea Nasterii Domnului

Daniela spunea...

Multă sănătate dvs și familiei dvs! Sărbători cu bucurie!

@irina_sweet_home spunea...

multumim!Doamne ajuta la toata lumea!

@irina_sweet_home spunea...

da, asa l-am simtit si eu

@irina_sweet_home spunea...

sa avem Craciun cu liniste si cu bucurie

@irina_sweet_home spunea...

da, si eu as vrea sa nu se certe copiii niciodata, dar cred ca e imposibil!sa nadajduim ca, in ciuda certurilor, se vor iubi si se vor ajuta intre ei.

@irina_sweet_home spunea...

Doamne ajuta!

@irina_sweet_home spunea...

multumim la fel!