sâmbătă, decembrie 24, 2022

Nu stiu altii cum sunt...

 


 Dar in romani, cum se apropie Sarbatorile, zici ca a dat  damblaua.Ii vezi cum   alearga  si muncesc pana la epuizare, in putinele zile libere, ca sa umple mesele si casele cu de toate.Si, vrei nu vrei, te contaminezi de aceasta nebunie colectiva si incepi si tu sa lustruiesti casa, sa golesti magazinele si sa gatesti cantitati uriase de mancare, ca sa ai ce arunca la gunoi peste doua- trei zile :)).

In fiecare an incerc sa rezist,cu mai mult sau mai putin succes, acestui vartej care te ia pe sus . Deocamdata am rezolvat cu cumparaturile, si odata cu ele si bugetul familiei :))


 


.Nu stiu cum se vede de la voi, dar de la mine se vede foarte scump totul, pretul alimentelor practic s-a dublat si ca sa fac o aprovizionare fara fitze cheltuiesc incredibil de mult.Din fericire mai pot folosi din stocurile facute de-a lungul ultimelor luni, dar totusi mancarea mi se pare mai scumpa ca niciodata.Ma intreb ce mai urmeaza...sau mai bine nu ma intreb, ca sa am liniste de Sarbatori :)).De ieri sunt in concediu , si am folosit ziua ca sa fac un pic de curatenie si ceva cumparaturi.

Meniul de Craciun e  simplu :

  • bors de perisoare, indragit de toti, nu refuza nimeni :))
  • mancarica de iepure sweet&sour, reteta lui Jamie Oliver .Iepurele e cumparat din vara de la cineva care creste si ii vinde taiati si dezbracati de blanita :))
  • piftie de pui, cu salata de sfecla rosie si hrean
  • tort diplomat home-made, reteta cea mai simpla, din minim de ingrediente 

 A doua zi de Craciun, daca se termina felul doi, o sa fac friptura din piept de porc, cu piure de cartofi si garnitura de muraturi.Daca mai avem mancare, las pe a treia zi :).

Azi o sa gatesc, sper sa termin pana la pranz totul, apoi o sa citesc sau o sa tricotez ceva.Imi doresc sa avem niste Sarbatori cat mai lipsite de stres, de fapt asta a fost dorinta mea pentru fiecare an, niciodata nu mi-au placut agitatia, aglomeratia si ,,febra,, pregatirilor :).Linistea si pacea, atat de greu de obinut in lumea asta, sunt sfinte, si trebuie cultivate cat mai mult.Asa ca de sarbatori o sa incetinesc ritmul si o sa accept cu seninatate ca nu poate fi totul perfect,  dar totusi putem fi bucurosi si asa :)

Ma bucur ca mi-am inceput diminetile de concediu cu o cafeluta buna, citind blogurile preferate, in timp ce toti ai casei dorm.Acestea sunt momente dragi pentru mine, in care ma bucur de oameni frumosi din blogosfera.

Vreau sa profit de aceste zile ca sa imi numar binecuvantarile, dar sa multumesc  si pentru greutati, ca si ele m-au invatat cate ceva :).

Buna dimineata la Mos Ajun :), si va doresc o zi cu spor si cu binecuvantare in toate!


 


 

 


6 comentarii:

  1. Buna dimineata la Mos Ajun. Si eu fug de aglomeratie, cadouri si alergatura dar imi place sa pregatesc casa pentru sarbatori iar mancarea... e cat sa nu gatesc in cele 3 zile de sarbatoare si in mare e produsa in gospodarie. Sa ai sarbatori cu liniste, bucurie, bunastare si sanatate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi face placere sa am totul pregatit, dar anul asta nu am reusit mare lucru.Asta e, sa fie primit cat am putut :)

      Ștergere
  2. Cred că e o nebunie generală asta cu alergatul prin magazine de sărbători, de regulă pentru mai mult decât avem nevoie. Am speranțe că la un moment dat ne vom vindeca de sindromul ăsta. Sărbători cu lumină și bucurie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu mai am nici o speranta, m-am vindecat de iluzii :))).Cred ca trebuie sa le iau asa cum sunt, si sa evit pe cat pot harmalaia.Aproape ca am reusit, ne-am dus la cumparaturi doar la ore tarzii.Sarbatori cu bine sa avem!

      Ștergere
  3. Sărbători binecuvântate!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.