sâmbătă, februarie 25, 2023

Jurnalul saptamanii { 2023: s.8/52 } si Blog 365 #56

pinterest.com

 PENTRU ASTAZI... 

20-26  februarie 2023

♥ VREMEA...

A inceput sa se incalzeasca iar.Pentru maine se anunta 20 de grade 😁.Imi amintesc ca prin noiembrie toate televiziunile anuntau o iarna grea, cea mai grea de nu stiu cand incoace.Prooroci mincinosi😁

A fost o iarna buna cu noi - un pic de frig, un pic de zapada, un pic de ger, dar fara extreme.Cel putin aici in sud.

De-acum sa vina primavara 😊


♥ MA GANDESC ...
 
ca a fost o vacanta placuta si binevenita.Simt ca m-am odihnit si ca am avut un pic grija si de mine.Apropo de asta, am vazut ceva interesant pe net : cand obisnuiesti sa pui nevoile celorlati mai presus de ale tale, opusul acestui lucru nu este ,,EU PRIMA',' ci ,,SI EU".
De exemplu, daca eu cred ca e important pentru copii mei sa primeasca mic dejun si pranz, este important ca SI EU sa primesc acest lucru
daca eu cred ca e important pentru sotul meu sa faca sport si sa aiba un hobby, este important ca SI EU sa am timp pentru asta
daca eu cred ca e in regula ca prietenii sau cineva din familie sa spuna ca nu doresc sa faca ceva, e in regula ca SI EU sa pot spune acest lucru
daca eu cred ca e ok ca un coleg de munca sa isi ia libere sau sa nu preia sarcini in plus, SI EU am nevoie de acelasi lucru
daca eu cred ca este ok ca parintele/parintii mei sa isi traiasca viata asa cum isi doresc, asa cum cred, SI EU am aceeasi nevoie care trebuie respectata
daca eu cred ca ceilalti au nevoie de ajutor, de intelegere, de iubire, de iertare, SI EU am aceste nevoi care trebuie implinite 
Nu e in regula  sa ne sacrificam propriile nevoi pentru a castiga simpatia, iubirea si/sau aprobarea celorlalti

👉pentru mai multe info interesante cautati pe instagram KattieMcKenna

 
 CE MAI GATESC... 
 
saptamana asta am gatit fara carne, dar pentru azi am facut un bors de perisoare din carne de pui, fiindca am simti nevoia sa manac ceva mai consistent. De luni incepe Postul Mare, voi incerca sa tin si eu, dupa puteri. Nu promit nimic 😁.

CE MAI MESTERESC/CREEZ..

lucrez la cele doua paturele
 

 ♥ SUNT RECUNOSCATOARE PENTRU...

cartile audio si serialele inregistrate 
 

♥ UNUL DIN LUCRURILE CARE MI-A PLACUT SAPTAMANA ACEASTA...

ca a fost vacanta 
ca a fost cald si am iesit in gradina


  ♥ MA UIT LA... 
  
Yellowstone, un serial de care am auzit, dar nu era disponibil la noi.Dar a aparut un nou canal de streaming , Skyshowtime, pe care se poate vedea. Mi-am facut abonament, mai ales ca e la reducere pana in aprilie, costa cam 10 ron lunar.
 

 Serialul m-a prins, cel putin deocamdata, nu garantez ca dureaza mult 😁


  PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE ...

De luni iar intram cu totii in rutina de scoala/serviciu pentru inca 6 saptamani, cand vine vacanta de Pasti.Vreau sa decorez casa pentru Pasti, sa ma gandesc la ceva pregatiri in mod anticipat, ca sa nu ma ia sarbatoarea prin surprindere 😃


 ♥ SPER SI VREAU
 
sa ajung la slujbele din prima saptamana a Postului, si poate vinerea la maslu, sambata la parastas. Pentru mama am facut parastas in fiecare sambata, pana la 40 de zile, in post vreau sa fac pentru toti cei adormiti.
In Postul Mare exista traditia Sarindarelor.Maine se duc la biserica un pomelnic cu toti adormitii, pentru a fi pomeniti timp de 40 de zile (asta la manastiri, unde se face Sf. Liturghie zilnic), impreuna cu prinoase (lumanari, arpacas, faina, ulei, zahar, etc.)

  ABIA ASTEPT SA ...
 
nimic, sunt multumita in momentul prezent
 
 

  UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...
 
 
Nu trebuie sa fii perfect ca sa fii minunat.
 
 
♥ O FOTOGRAFIE/MAI MULTE DE SAPTAMANA ASTA...
 

👆 flori de Dragobete
 

  👆 apus de soare


👆 suc de ghimbir


👆 dimineata cetoasa


👆 puzzle facut de una din fete :)
 

 👆 paturica , cat de mare e acum

Ce am scris pe blog in anii trecuti, la aceasi data:

nimic!nu am nici o zi de 25 februarie in arhiva, aceasta e prima😄 

 





11 comentarii:

  1. Minunat acest articol, reconfortant. Rezonez cu ideea ca noi, ca femei si mame nu trebuie sa ne punem pe ultimul loc. Post binecuvantat! Irins

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine că simți că te-ai odihnit un pic, eu încă aștept momentul ăsta. Nu am nicio idee cum a trecut februarie dar sper să mă mobilizez în martie să mai scriu câte ceva :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am tot uitat pe la tine, si nimic, nimic :).Foarte repede a trecut februarie, nu-mi vine sa cred ca indata e pastele.Abia astept sa mai ciesc pe la tine :)

      Ștergere
  3. E buna asta cu SI EU. Un mod de abordare mai usor de înțeles și care vine fară vinovăție după el :).
    Imi plac fotografiile!
    Un post binecuvântat indiferent cum il vei ține (chiar dacă doar de ganduri mai puțin vesele)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Corina!da, si mie mi-a placut, si sunt mai multe filmulete pe contul ei de instagram.

      Ștergere
    2. Mi-a placut abordarea cu SI EU. Post binecuvantat.

      Ștergere
  4. Serialul este grozav. L-am vazut pe tot. Vezi ca este si 1923 cu actiunea dinaintea celor ce se petrec in Yellowstone si e la fel de fain. E cu Helen Mirren si Harrison Ford. Un alt serial care mie mi-a placut mult a fost 1883. Si toate au o muzica asa faina!
    Linistitoare atmosfera la tine aici, ca de obicei. Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  5. Drina Popescu1/3/23 3:25 p.m.

    Buna ziua! In legatura cu traditia de a da sarindare in Postul Mare.... de fapt, este singura perioada din an cand nu se pot face cele 40 de Sf. Liturghii pentru ca sunt zile aliturgice in timpul saptamanii. Ca urmare, puteti sa dati sarindare in orice perioada a anului, mai putin in Postul Mare. Am aflat si eu acest lucru acum cativa ani si m-am gandit ca poate va este de folos sa stiti. Post cu folos duhovnicesc va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, aveti dreptate!si totusi la biserica primeste aceste sarindare, am dat duminica trecuta la Comana si chiar erau stranse separat de alte pomelnice.Presupun ca exista o socoteala , chiar o sa ma interesez si eu.Oricum, voi merge in fiecare sambata cu coliva la parastas

      Ștergere
  6. Super faina saptamana ai avut, multe lucruri incantatoare...puzzle ul e superb! Apusul este..superb! Saptamana minunata si spor la treaba!!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.