luni, ianuarie 01, 2024

Bine ai venit, ianuarie!

 

La  multi ani!si bine v-am regasit in 2024!multumesc lui Dumnezeu ca am pasit cu bine in acest nou an, sper sa treaca lin, in pace, fara probleme si evenimente ...

neplacute. Sa fim sanatosi, bucurosi, si la punga grosi 😁


SARBATORILE LUNII

1 Taierea imprejur cea dupa trup a Domnului;Sf. Vasile;Sf. Emilia 
2 Sf. Serafim de Sarov, Sf. Iuliana din Lazarevo
6 Boboteaza
10 Sf. Teofan Zavoratul
25 Cinstirea icoanei Maicii Domnului  bucurie neasteptata
Cinstirea icoanei  Maicii Domnului potoleste intristarile noastre
30 Sf. Trei Ierarhi
 
 
DUMINICILE LUNII
 
7  Duminca Dupa Botezul Domnului,  Inceputul propovaduirii Domnului
 14 Duminica celor 10 leprosi
21 Duminica lui Zaheu
28  Pilda nuntii fiului de imparat

 CULORILE LUNII

 

CUVANTUL LUNII

 inceput

inceput, inceputuri, s. n. 1. Faptul de a (se) incepe; incepere. 2. Punct de plecare, moment initial; parte care incepe sau cu care se incepe ceva. ◊ Loc. adv. De la (bun) inceput = din primele momente, din capul locului. De la (sau pe la, dintru ori intru) inceput = in (sau din) momentul initial; din capul locului, din prima clipa. 3. (Inv.) Obarsie, origine, incepatura. – V. incepe.
 
 INTENTIILE LUNII 
 
sa pun inceput bun 

MOTIVATIA/CITATUL LUNII
 
  Mă aflu de mai mult timp într-o stare de nepăsare. Ce pot să fac?

- Dacă suntem hotărâți să nu rămânem în această stare, trebuie să Îi cerem Domnului în rugăciunea noastră să ne ajute să punem început bun. Lui Dumnezeu îi place foarte mult atunci când Îi cerem să punem început bun. Și desăvârșirea constă în a pune început bun în fiecare zi și în fiecare ceas.

(Arhimandrit Zaharia Zaharou, Merinde pentru monahi, Editura Nicodim Caligraful, Sfânta Mănăstire Putna, 2012, p. 38)

 

sa pui inceput bun - sa te straduiesti in fiecare zi ca sa faci mai mult si mai bine decat ai facut ieri; sa faci lucruri noi,pe care nu le-ai mai facut pana acum ; sa termini lucrurile pe care le-ai inceput ; sa progresam cate putin, dar zilnic 


PLAN DE TRANSCRIERE A SCRIPTURII

 

 SURSA 

 

PLANURI  PENTRU IANUARIE

♥ incep un devotional nou pentru 2024

Fiecare zi, un dar al lui Dumnezeu - 366 Cuvinte de folos pentru toate zilele anului 

♥ citesc o carte pe luna : inca nu m-am hotarat ce anume

♥ imi completez zilnic bujo-ul

♥ lucrez la paturica 365 

 ♥ lucrez o pereche de sosete tricotate

♥ incep o ,, patura meteo" (,,temperature blanket" )

♥ imi iau zilnic vitaminele si beau un suc de legume

♥ mananc sanatos (multe fibre) , fac miscare, ma odihnesc suficient

♥ invat ps .26 (27) :  Domnul este lumina si mantuirea mea...

 PROVOCARILE LUNII

 Incepand cu data de 01 ianuarie va astept la provocarea lunii <<Bucurii de ianuarie>>, editia a patra.

 
 
 Voi ce planuri aveti pentru ianuarie? :)
 
 
 


19 comentarii:

  1. După ce mi-am ales cuvântul anului și mi-am schițat o listă de dorințe, că nu le pot zice neapărat scopuri, sunt acel om fericit care are tot ce îi tebuie și primește cu bucurie în plus dar nu am nicio chestie vitală pe listă, am virat un pic planul de acțiune și am decis să privesc fiecare zi din 2024 ca și când ar fi prima. Vreau să văd dacă așa pot menține entuziasmul la cota adecvată pentru un an întreg. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca te gandesti bine, fiecare zi chiar e prima cumva, fiindca e sansa unui nou inceput, pe care suntem asa binecuvantati sa-l avem

      Ștergere
  2. Si eu sunt la capitolul planificare azi. Probabil voi continua și maine cu ce-mi mai rămâne.
    Mult succes în ceea ce și-ai propus.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! Sa avem sanatate, rabdare si multa liniste in suflete! Nu am facut nicio o lista, nu mi-am stabilit nimic deosebit in afara de a scrie mai bine. Probabil ca, luna ianuarie e un antrenament al trezirii si al entuziasmului ca incepi noi proiecte, asta daca iti propui. Am reusit sa raman consecventa in intocmirea calendarului lunar momentan. Iti doresc dorinte implinite si multe bucurii.

    RăspundețiȘtergere
  4. O luna Ianuarie minunata , iti doresc Irina! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulți ani, dragă Irina! Să ai un An Nou binecuvântat, cu multă sănătate, bucurii și împliniri împreună cu cei dragi! Și spor la proiectele tale! 🤗
    Mi-ai deschis pofta de tricotat șosete, așa că am început o pereche zilele acestea.
    Parcă aș încerca și eu să lucrez o pereche de șosete pe lună, deși mi se pare cam greu.
    Nu faci o provocare și despre asta? 🙃

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani!un an bun si tie!spor la tricotat!as face o provocare cu sosetele, dar ma tem ca nu ma tin de ea, ca am mai incercat intr-un an.Sper sa fiu mai consecventa anul acesta .

      Ștergere
  6. Nu am un plan nici pentru ianuarie, nici pentru restul anului. Stiu doar ca ma las purtata de val, imi acord timp, sunt mai ingaduitoare cu mine. Imi doresc sa ma conectez cu mine, cu natura si sa fiu prezenta.
    2024 minunat sa ai si tot ce iti doresti sa se indeplineasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uneori e bine sa-ti acorzi o pauza, asa am fost eu anul trecut, n-am vrut sa ma fortez la nimic, am simtit nevoia doar sa traiesc, sa ma odihnesc , si atat.Un an asa cum iti doresti iti urez si eu!te imbratisez!

      Ștergere
  7. Pare un ianuarie foarte ocupat. Eu n-am planuri, astept sa vad ce ma loveste :).
    Complet off-topic am si eu o intrebare, ca nu stiu pe cine altcineva as putea intreba si sa si am incredere in raspuns. Am un pariu cu doamna mea: exista la ortodocsi slujba in duminica Pastelui la pranz sau e doar cea de la miezul noptii? Am incercat sa caut pe google, dar evident nu ma descurc, ca nu gasesc (adica am gasit, dar doar la greci si ea zice ca nu se pune). Eu zic ca e slujba, doamna mea zice ca nu e. Zice ca o ducea mama ei doar noaptea si n-a trimis-o niciodata la pranz cand era mica. Eu zic ca nu se poate sa nu fie... Stie cineva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este a doua zi la pranz, A Doua Inviere sau Invierea Mica,se citeste Evanghelia in 12 limbi. Slujba de noapte este Sf. Liturghie, Invierea Mica e de fapt Vecernia (slujba de seara) pt ziua de luni din saptamana luminata.

      Ștergere
    2. Multumesc mult!!!!! Ha! Nu-mi vine sa cred! Cred ca n-am mai castigat un pariu impotriva ei de cand eram pusti :))

      Ștergere
    3. sper ca a fost pus pe ceva consistent :))

      Ștergere
  8. Eu am comentat anterior (comentariul anonim din spam/moderare)... Imi cer scuze, am crezut ca am introdus linkul si numele, dar nah, nu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici o problema :).Un an bun iti doresc, si multumesc ca participi la provocare,imi place mult tot ce scrii :)

      Ștergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.